星期三, 1月 21, 2009

奶奶的洗米秘笈

煮飯放米水,你們會用甚麼方法量度呢?
有人說,用肉眼來猜度;又有人說,把手放在米上,水過手背便成。
而我的奶奶則教曉我一個比較科學的方法。


首先,米洗淨後, 要將水徹底倒清,


然後用量米的杯,以一比一的分量放水 ,喜歡米飯較軟一點的,則可用到1比1.1的分量,即是說,煮三杯米,如想吃較軟的米飯,便放三杯半的水,便可以了。



另外,煮煲仔飯的話,米最好略浸半小時才煮,水滾後要將火收慢,這樣才可以避免有三及第的情況出現。

~以上方法雖經過本人反覆測試,然而,效果亦會因為白米的受水性而有所偏差,故請各位自行判斷實際情況而作出相應加減~

10 則留言:

  1. 我媽媽都係這樣做的
    仲要好似在做實驗一樣
    每次都要量杯內的水平線絲毫不差,好得人驚:-p

    回覆刪除
  2. 多謝劉鄧分享秘訣,下次試新煮法。

    小頭

    回覆刪除
  3. 我啲新潟米咁樣煮可以嗎?
    我用慣手指篤架!^t^

    回覆刪除
  4. 老師,
    你連食飯都好似唔係好啱架噃~

    歐巴桑,
    佢都係想做到最好,將最好嘅給自己的屋企人。

    小頭,
    不用客氣,希望有用啦~

    大頭,
    我仲未煮過新潟米,答你唔到。
    用手指都係量度的一種方法,不過係無咁科學啫~

    意粉,
    其實,我依家煮慣咗某個份量,就連量都唔量,淨係用隻眼望吓就知夠唔夠水,但如果突然間煮唔同份量ge飯,好似有人黎我屋企食飯咁,我就會用呢個方法。

    回覆刪除
  5. 我望個飯煲d數字囉!
    咁煲仔飯除左先浸米, d水點度架?

    回覆刪除
  6. 我都係跟飯煲數字量水架咋,
    如果隻米受水就略減水份,唔受水就略加水份咁囉~
    同埋我都覺得乜米都浸番一頭半個鐘,會好吃好多~

    回覆刪除
  7. 小彭,
    我煮煲仔飯都係一樣咁落水。

    Maymay,
    我試過如果煮大煲飯,睇數字就有啲偏差,時爛時硬。

    回覆刪除
  8. (低頭)我...我成世女都未洗過米...

    回覆刪除