星期四, 11月 20, 2008

夢幻之旅2008行程初稿

話說去年夢幻之旅自駕遊歸來,贏盡各團友的口碑,開心快樂,任誰也想持續下去。沒多久,我和Ellen老師商議後,便以飛行里數兌換了今年聖誕檔期的機票,之後,再慫恿其他團友參加,期望再來一個夢幻之旅Part II。可是,等呀、等!足足等了差不多七個月,幾乎想放棄之際,團友才通知我,他們終於撲到四張飛東京的機票了,而且,還要在中途才能匯合我們,至於行程如何安排,就一律由我發辦。當時收到這個消息後,真是驚多於喜,不知所措!一來,與其他兩位成員素未謀面,完全不知其喜好、飲食習慣;二來,要到哪裏去,完全沒有確實定案,天馬行空,怎編!
還記得我在我的前半生旅程番外篇提到,最想去的地方第一位,便是日本東北,既然無頭緒,就以自己的目標為依歸好了。
鎖定東北為今次旅遊重點,我依然頭大如豆,團中有三位成員已曾遊獵東北,一般行程景點已提不起興趣,如是者行程經過重重修改,Plan BPlan C 到原以為會是最後定案的Plan D都陸續出場後,大家才沒有投訴。直至有一天,偶然間讓我在這個網站看到這張相片, 驚覺原來新潟也有類似白川鄉的地方。


於是行程又再次被改動,Plan E 出場了,新潟雪國成為今次的旅遊重點!


離出發時間只有一個月,行程上還有很多細節未安排妥當。不時我會想:「會不會讓我們遇上漫天風雪呢?我們又會因風雪而延誤行程嗎?六個人,六種想法,會不會乘興而來,敗興而返呢?」有點擔心,卻又充滿期待!

35 則留言:

  1. 未有遊記都知想睇, 咁又多一個參考資料
    咁快講遊記好似過份左 XD
    當你們玩到尾聲時我先係 Day 1 咋

    回覆刪除
  2. 從老師1次又1次跟各位遠渡重洋,
    就知老師絕對唔會有投訴啦~~~~~

    回覆刪除
  3. 如果有人幫我plan行程就好... 我都絕對唔會有投訴架!

    回覆刪除
  4. 咁請問老師單打邊個呢?
    唉,實行鬧交收場喇!^t^

    Group A 團友,記住喺松島拍低個三景碑呀!一年儲夠三個印仔可以向其他團友領取神秘禮品一份架!

    同埋,典解有啲 highlight 咗黃色嘅?

    回覆刪除
  5. 不得了啦!!!!!
    你地去{{{{大 內 宿}}}}呀~呀~呀~

    回覆刪除
  6. 1早同你講左~~~分手啦!
    唔好求我呀!

    回覆刪除
  7. 都無得好擔心,隨遇而安啦,
    希望到時唔好因太大雪影響行程~

    回覆刪除
  8. 紅米奇,
    寫到就寫啦~
    為因我仲有兩個遊記未完工~
    你今次會去邊?買褔袋?

    老師,
    大家都係「順德人」,唔係我都一早冚旗啦~

    小彭,
    Plan行程雖然辛苦,但都好好玩架,我未去過東北,但依家對東北個地形,路線都好熟吓,到時玩起上黎,會更加知道邊度喺邊度,好玩好多。

    大頭仔,
    我知你唔會同我地嗌交ge? 仲會好照顧Kitty添~
    如果唔係,我一早都飛起你啦~
    儲齊三個印仔就有禮物咁筍?究竟係乜嘢呢?講黎聽吓啦~
    黃色係Plan E同Plan D的分別。

    小妹,
    影多啲相俾你睇, 吓~

    Roy,
    但願如此啦~

    回覆刪除
  9. 我對你策劃嘅行程絕對有信心!

    回覆刪除
  10. 無錯! 就是早晨東京,
    學人感受下日本的新年, 福袋的威力
    剛剛先追到位咋

    回覆刪除
  11. 如果有人幫我plan行程就好... 我都絕對唔會有投訴架! X2
    娜娜和小彭可以做證人。

    「會不會讓我們遇上漫天風雪呢?我們又會因風雪而延誤行程嗎?六個人,六種想法,會不會乘興而來,敗興而返呢?」
    不用擔心,真正的友情可以經得起風雪的考驗!

    回覆刪除
  12. 小頭,
    謝謝你的鼓勵。
    編行程真係好好玩架,你下次試下啦~
    諗番轉頭,我覺得自己得幸運,臨老都仲搵到幾個臭味相投的網友知己,一齊開心一齊笑!

    回覆刪除
  13. Maymay,
    乜唔係對自己編嘅行程最有信心咩~

    紅米奇,
    咁你就要帶多兩個吉喼過去啦~

    回覆刪除
  14. 劉鄧, 請問你打算book架乜車呀?

    回覆刪除
  15. 其實我無左當年plan行程個種熱誠同耐性... 即係懶.
    你地係咪真係順德人呀?!

    回覆刪除
  16. 小彭,
    咁要你黎評價la~

    Joeyee,
    呢個問題好頭痛!我呢排行街,時常一路行一路望住的七人車,睇吓的車種,連我老公都話我發顛。
    暫時決定租Nissan的Serena,因為豐田車實在太貴了!

    回覆刪除
  17. 劉鄧: 你一d都唔癲! 好正常喎! 你有無走去水貨車場/showroom睇下車呀? 真係去睇下啦!

    小yee姐: 唔好租架1500cc嘅車, 真係唔好呀!

    回覆刪除
  18. 小頭係一個好團友,小彭可以做證人。

    回覆刪除
  19. 我驚我張機票假架,頭先打咗去 cx 度問~~

    係喇,有帥哥陪笑伴遊,乜都抵返晒喇!^t^

    回覆刪除
  20. 我好懶諗行程,所以我都係個一等一既團友。

    回覆刪除
  21. 小彭: 係! 知道!

    劉鄧: 我諗住租lafesta(四個人坐),4WD(小彭:2000CC架), 因為比serena平, 有乜評價.

    回覆刪除
  22. 其實租車, 最好問司機意見, 點揀都無用, 你計好budget預埋行李位又點, 要佢OK先啦! 小yee姐d司機係有要求的, 所以自己點度都無用, 我咪試過租架1500CC, 去到司機話架車唔去囉! 鬼咩, 人地日日揸開歐洲車.

    小頭一定係好團友, 而我自己就唔一定係喇, 睇下邊個帶團啦! ^^

    回覆刪除
  23. 小儀,
    車我真係唔曉,不過七人車四個人坐,空間一定足夠啦~慳到嘅錢夠食餐飯我就一於租呢架!反正間車行得走得就乜都得,又唔係同佢做人世。

    大頭仔,
    咁要唔要調轉頭俾番的陪遊費咁呢?

    小娜,
    所以我估你地唔使幾耐就會再組團出發~

    小彭,
    有諗過, 但無人陪我去水貨車場睇車呀~

    意粉,
    你好似好耐無跟團喇喎~

    回覆刪除
  24. 我未過”蒲悲純”,望見你地一個二個出發得個恨字 ......

    回覆刪除
  25. 小彭,
    弊在我地個司機哥哥鬼咁忙,無現過身呢!
    我都唔理得咁多, 一於去馬!

    娜娜,
    好快, 好快, 就到你出發架喇~

    回覆刪除
  26. 司機哥哥應該無問題啩,舊年都係咁喇~~
    網主成功訂咗車未呀?

    回覆刪除
  27. 已成功填好訂車表, 要等佢地回覆~

    回覆刪除
  28. 劉鄧, 你係nissan定tocoo訂車?

    回覆刪除
  29. 在tocoo英文網頁,呢兩日係假期,佢無咁快會覆到我。

    回覆刪除
  30. 跟團要天時地利人和,仲難過睇流星雨 ~~~

    回覆刪除
  31. 團友梗係一等一喇
    唔係點解等足我七個月呢~ ^t^

    回覆刪除
  32. 意粉,
    有時無辦法,惟有降低要求啦~
    所以我都無打算睇流星兩~

    大頭仔,
    等你係因為想Kitty有人照顧囉~
    唔係去邊度搵個高大威猛ge黎搬搬抬抬唧~

    回覆刪除
  33. 下雪揸車要小心啊,祝有一個安全愉快的旅程。

    回覆刪除
  34. 小頭,
    我地個司機哥哥好專業, 我估應該無問題的~
    謝謝你的祝福~

    回覆刪除