星期一, 11月 17, 2008

秋遊願望

每個人都會有夢想!而我的夢想就是可以秋遊日本追楓。這個願望對一般人來說,是非常輕而易舉的事,只要有年假,財力方面能負擔便成。可是於我而言,這卻是一個仍然遙遙無期的願望!
今天在日本雅虎網站看到這幾幀寫真,真令我恨得牙癢癢,超羡慕即將出發的友人!










(以上相片全部取自日本雅虎網站﹞

13 則留言:

  1. 好靚呀啲相!
    過多兩三年 winnie 出咗身希望你就可以唔駛做喇~ :p

    回覆刪除
  2. 大頭仔,
    望係咁望,但我估我唔會唔做嘢囉~

    老師,
    祝你願望早日達成。

    意粉,
    你年年都去架啦,係今年缺勤啫~可能出年秋天補數去夠兩次添~

    回覆刪除
  3. 一個秋季去兩次?睇怕無咩可能,除非又有超抵既飛撲精選誘惑我啦,哈哈 ~~~

    回覆刪除
  4. 睇依家個時勢,出年經濟怕且都無乜起色,航空公司要唔要割價傾銷,保住個營業額,做靚盤數呢?

    回覆刪除
  5. 我始終同D紅葉緣份都係差一點點... 不過沒期望的北大又有d驚喜! 人生就總係咁.

    回覆刪除
  6. 相片真的很美, 現場會如何呢?!

    我的09之旅, 改了好幾個月, 我想我病得比你重.

    回覆刪除
  7. 今年紅葉紅得早,我都驚淨係睇到落葉!

    回覆刪除
  8. 小彭,
    有時真係要無期望,先至會有意外驚喜。

    小儀,
    今次打算去邊?
    Post 出來一齊研究吓丫~

    Maymay,
    話明追楓,咪邊度見頃就去邊度囉~
    都好過我連地下楓葉都無得睇吖~

    回覆刪除
  9. 前日跟太座傾開計,原來佢都覺得最近的日遊唔得free~~好想再去旅行咁話~~~

    睇黎之前我話要停一停都好難實現~~~

    回覆刪除
  10. 所以 ... 我最鍾意一個人去旅行。

    回覆刪除
  11. Rempei,
    一於去馬啦~
    要幫手訂平酒店即管出聲~

    意粉,
    兩樣我都鍾意,總之有得去就得架嘞!

    回覆刪除