星期六, 11月 08, 2008

姊妹飯局Part X

停了好幾個月的姊妹飯局又再上場,今次選址又一城的翰騰閣,因此,有幸讓我見識一下港鐵九龍塘站的洶湧下班人潮,實在嚇人!
此店招呼算週到,一開首沏茶便被壇主稱讚殷勤醒目。之後,全店坐滿,便明顯感到人手不足,但情況亦可接受。
上菜的效率非常高,點菜後不到十五分鐘便統統送到。


濃湯魚腐浸娃娃菜


香芹清湯腩


琵琶鴨、燒鰻魚、磨菇汁雜菌煮帶子皇、咕嚕肉


大良燉鮮奶,我還是頭一次吃到用薑汁做這個甜品,印象中在順德吃過的是沒薑汁的。不過,有人要靠薑止咳,便求仁得仁,給她一舖博到了。

談談食食,芝麻小事都大笑一餐,由奧巴馬到快餐連鎖店內的所見所聞,再到職業女性衣著及健康食療,無所不談,輕輕鬆鬆便渡過一個晚上。
回家途中,想起四個不同背景、職業的人,卻能有著說不完、笑不停的話題,我相信,這就是緣份吧!

14 則留言:

  1. 其實真係好奇妙啊呵
    幾個原本唔識嘅人依家成為咗好朋友
    仲成日見面添!^v^

    回覆刪除
  2. 真係~
    我仲記得我同你相認嗰個搞笑場面,想起都會笑~

    回覆刪除
  3. 幾個原本唔識嘅人依家唔只成為咗好朋友,唔只成日見面,仲就黎去旅行添!

    回覆刪除
  4. 我今日都吃左好好吃嘅清湯腩,大滿足!

    同你地打波開心過沙田之友,因為有人開始有妒忌心~>_<

    回覆刪除
  5. 其實間唔中亂 up 下、吹下水,真係好開心,尤其是清一色,可以恃無忌憚,幾 free 都得,哈哈 ~~~

    回覆刪除
  6. maymay講緊係沙田之友有人有妒忌心,我地都唔識,話俾你地聽有乜用唧~

    意粉,
    好耐無試過咁暢所欲言了,這晚真係好開心。

    回覆刪除
  7. 咁八卦架,係沙田之友六個其中一個呀,仲要係男人,唔輸得、小器、自己又唔求進步,今朝都俾佢激死!

    回覆刪除
  8. 師妹:是男是女同係咪小器無咩關連既,哈哈 ~~

    回覆刪除
  9. 師姐:總覺得男人應該有"張逃民"風度,見到男人個小器樣特別黑人憎囉!
    我有性別歧視,嘻嘻~~

    回覆刪除
  10. "張逃民"係稀有動物呢架,可以遇到ge話就真係好好彩,所以唔好有咁大期望呀~

    回覆刪除
  11. 不過又唔可以話晒啲男士既,"厘地"一樣咁稀有,哈哈 ~ ^o^

    回覆刪除
  12. 但好像所吃的食物不像4人前的呢~~哈哈

    回覆刪除