星期三, 11月 12, 2008

零食


謝謝小彭,還有做速遞員的帥哥。


用這碟明太子芝士玉子燒作回禮,也不錯吧?


在沉悶的工作中,想找慰藉,我認為零食扮演了其中一個非常重要的角色。全靠相中總總,我才能以三日時間,高速完成來年的財政預算案。

13 則留言:

  1. 點解小彭唔送包薯條俾我食呢?話晒我都做薯嘜丫~~~

    回覆刪除
  2. 帥哥度可能仲有存貨,你追佢攞啦~

    回覆刪除
  3. 帥哥出晒名貪食!仲點會有得剩?

    回覆刪除
  4. 我都好鍾意食零食,不過隔離多左個為食同事,所以呢, 零食無得剩, 剛去左超市買左幾舊水.

    回覆刪除
  5. 唔怪得知喇~~

    我尋日都做到悶悶地
    問同事攞咗粒朱古力
    唔係都唔知點捱落去呀!

    回覆刪除
  6. 各位型男美女,我依家咩零食都だめ,日子咪一樣咁過 ~ 哈哈 ~~~

    回覆刪除
  7. 北海道薯條真係好好吃呀!
    我响公司好少食零食,反而响屋企就食得多d,
    最鍾意吃蒟蒻、牛肉乾、果仁、黑朱古力......

    回覆刪除
  8. Rempei,
    試吓無壞啫~

    貝拉,
    依家啲嘢咁貴, 幾百蚊都唔係買得好多零食咋~好彩你地有何司長派錢補貼。

    Ellen,
    乜唔係大洋牌魚肉腸咩~

    大頭仔,
    你成日扮懵呃人地的零食架~

    意粉,
    健康緊要啲~
    不過間唔中食一次半次唔多覺ge~

    Maymay,
    我同你調轉, 好少係屋企食零食~

    回覆刪除
  9. 比你包齋燒鵝引誘,今日買左包食!好味!

    回覆刪除
  10. 食開就會有癮,下左決心就要堅定 ~~ 堅定 ~~ 堅定 ~~(自我催眠中)^^

    回覆刪除
  11. d薯條係要經理人手, 但係我唔知佢抽幾多佣...
    我好少食零食架, 屋企無, 公司都無.

    回覆刪除