星期一, 11月 24, 2008

買、買、買~

今時今日這個經濟大氣候,本來是應該理性消費,減少無謂開支的。但生活實在太苦悶了,如不找方法令自己放鬆,恐怕省下來的金錢,轉頭便交到醫生手上去了!
所以這個周日,我以瘋狂購物來振興香港經濟。 (^b^)

兩條牛仔褲加四件上衣,很久沒試過一次買這麼多。


另外還有這三件非常可愛的M&M擺設。
財散人安樂,有時又說得很對!

14 則留言:

  1. 支持, 最鍾意呢句『恐怕省下來的金錢,轉頭便交到醫生手上去了』, 錢搵黎要洗架, 搵完又洗, 洗完又搵, 一個循環黎架, 我以往慳慳埋埋, 結果久唔久實有d野壞, 迫住要修理, 倒不如開心下嘛 ^t^

    回覆刪除
  2. 係呢個環境, 大家都要消費下, 才可同舟共濟呀!

    回覆刪除
  3. 辛苦搵埋開心駛!~~呢2個月,周圍大減價,我都買左好多野,唔係幾好意思post出黎

    回覆刪除
  4. 唔緊要啦,最緊要自己開心嘛。

    點眼瞓都溫下書好喎,嘻嘻 ~~~

    回覆刪除
  5. 存在銀行裏的只是數字
    洗咗嗰啲先至係錢啊
    呢期我都諗住換電話換相機呀 ^y^

    回覆刪除
  6. 最快出發喇喎,心情應該係興奮至啱架? 係咪為了團友們勞心勞力呢~~嘻嘻

    回覆刪除
  7. 都唔係買好多0者~
    上星期五去左一田買左3千幾蚊野......

    回覆刪除
  8. 紅米奇,
    咁你都要係香港消費吓先得架~

    小妹,
    大家咁話啦~

    老師,
    我見識過你的瘋狂購物行為了~

    意粉,
    年紀大, 真係無乜記性, 睇呢睇去都記唔到~

    大頭仔,
    你成日得個講字, 要付諸行動先得架~

    Rempei,
    係公司發生咗的事, 有啲唔係咁開心啫~

    Roy,
    我銀根短缺,係買到咁多咋~
    亞女一月又要交學費嘞, 嗚~

    回覆刪除
  9. 經濟環境差,由上而下都為免出錯受責,難免大家工作上都會辛苦一點。
    所以你見我出到來都盡量解放自己,不過我都有諗過有時係咪過份左?

    回覆刪除
  10. 使錢使得開心就最緊要!
    下個月, 大家都一齊去搶福袋! 分頭行事喇!

    回覆刪除
  11. 我部蟹肉相機早幾日狠狠地跌咗落地下呀!
    公司啲唔開心嘢就留返喺公司,唔好帶返屋企呀~

    小彭,你過嚟東京個呵?^o^

    回覆刪除
  12. 大頭, 不如去你下日本嘅中心仲好啦!

    回覆刪除
  13. 日本嘅中心?IQ 題呀又?
    都話東京搞忘年會咯!

    回覆刪除