星期日, 11月 30, 2008

小週末、長飯局

天寒地凍,がんそ帥哥突然相約打邊爐,真是心有靈犀,我當然樂意應約了!更何況出席名單中還包括我兩位好姊妹呢!
經濟低迷,大角咀稻香以大部份食物七折作招徠,星期五晚遇上寒冷天氣,果然大收旺場。

魚頭窩收四十八塊錢,內附大魚頭一個,大家笑稱比大頭帥哥的頭還大,所以絕對超值。
至於其他食物,當然有好吃的、也有不好吃的!但是,大家似乎並不太介懷食物的水準,非常享受與知心友好一起圍爐談天說地,邊飲邊吃的氣氛。話題一個接一個,談個沒完沒了,直至待應遞上結賬單子, 我們才驚覺原來已坐了五個小時有多!
席上,意粉還充當聖誕老人大派禮物。



妹妹,你看我的維尼熊有多可愛!羡慕嗎?
意粉,ありがとうございます。

4 則留言:

  1. 呢餐飯食得,玩得,講得,最開心係~~帥哥

    回覆刪除
  2. 嘩,呢餐飯真係食得好開心啊!
    返到屋企,我仲搵返嗰頁嚟睇~~ :P

    回覆刪除
  3. 帥哥趁我唔响度就踩過界....扮姊妹!

    回覆刪除