星期三, 5月 30, 2007

すみません

もうすぐ、試験がありますから、勉強しなければなりません。
ですから、わたしのブログは、金曜日までに更新しません。

17 則留言:

  1. 全部外星字,你地講緊乜?

    回覆刪除
  2. 我知講乜 ^^

    必須已經馬上,有考試,學習。
    因此,我的博客,星期五之前不更新。

    回覆刪除
  3. 唔該大頭!

    劉鄧:努力、加油!

    回覆刪除
  4. 頑張って下さい。
    今週の金曜日か、来週の金曜日か。

    ~なければなる... 我學左200小時先識...

    回覆刪除
  5. 睇完你段野,我都陪你考埋一份喇 ^_^

    加油!

    回覆刪除
  6. 劉鄧様へ

    素睛ですね!

    回覆刪除
  7. 謝謝各位的鼓勵!
    昨晚已完成測驗,內容比想像中深,屍橫遍野,同學們和我的分數都比預期的低!看來要加把勁了!

    意粉,
    日文班要上課到7/7,期考就定於22/7!
    所以有排我都未放得暑假。
    另外,同學們開始混熟了,上課時氣氛非常愉快,大家更相約一起報讀下年度的日語課程!
    本來我想打退堂鼓的,現在又變得心大心細~~

    小彭,
    我估是課程編排問題啫!

    回覆刪除
  8. 有時間的話,
    而又為興趣的話,
    就再培訓啦~~

    回覆刪除
  9. 係喇,要一鼓作氣繼續報落去呀!
    我都想知騎呢同學嘅去向。

    回覆刪除
  10. 劉鄧,我出o左關啦,你仲未有update既?

    回覆刪除
  11. 呢幾日公私兩忙,簡直忙到氣咳!

    回覆刪除