星期六, 5月 26, 2007

健康週末

今天約了幾位網友進行非常有益身心的活動,便是打羽毛球!
自從退了「舒適堡」會籍後,我至少有幾年沒正正式式做過運動!
只吃不動,難怪每每站上磅後,指針也順著時鐘方向,不斷地向前邁進了!
兩小時的活動,好好地出一身汗,感覺非常暢快!
至於羽毛球賽的詳情,請看Ellen老師的第一手報導 - 男女子亂戰羽毛波大賽
運動過後,又是醫肚時間。
星期六下午在沙田新城市,好吃的店全部有一條長長的人龍!
結果,我們選了百瀧。
開餐前先來個手信交收時間。
這又是Ah Ming送給我們的。謝謝!


午餐的餐湯 - 蟹柳忌廉湯


主菜 - 炸蝦天婦羅拼雞扒


甜品


咖啡


Maymay送給Ming的,新幹線可樂電話繩,Ming收到後很隆而重之地將之收藏在寶庫內!謝謝!

34 則留言:

  1. 今天過得很開心,真的!謝謝大家!
    咦,幅甜品相有景深喎!
    仲有,希望我都用到張 3 day 東北 pass 喇!好想去摘もも!

    回覆刪除
  2. 漏咗添,要多謝 ah ming !

    回覆刪除
  3. 大頭:張pass你一定用到嘅!唔該摘埋我地嗰份momo吖,仲要順手帶埋番黎喎!

    回覆刪除
  4. 多做運動好,唔知邊位至好打呢?

    回覆刪除
  5. 意粉:我地已經book左場,下個月又打過,你下次打埋一份,咪知邊個至好打囉!

    咁夜仲唔瞓,係咪又煲碟呀?

    回覆刪除
  6. 佢地每個人簡直國家隊選手啦!

    回覆刪除
  7. 哈哈,意粉走唔旭囉,你地班年輕人較量下啦 ~ ^_^

    回覆刪除
  8. 估唔到 ellen 最抵打!噢,係最好打!

    回覆刪除
  9. 玩得很開心呀,希望下次能參與吧。

    回覆刪除
  10. 尋日部腦上唔到網......
    多謝阿明and maymay既手信~
    有好幾個月無打羽毛球,好彩近排有操開Wii,如果唔係點打兩粒鐘~~

    剛剛上CX及JAL check價錢,6月28日至30日出發要加$200-$350,計唔掂數添...

    回覆刪除
  11. 係喎,大家有手痛腳痛嗎?我有少許喎!

    萊少︰27 號出發可以嗎?我諗住聽日 call 吓莫小姐問吓價。 ana 真的 $3,000 有找嗎?我也想上福島啊!

    回覆刪除
  12. 萊少,
    check 過ANA28/6出發唔喺旺季喎!
    或者你看看日航這個套票:-
    http://www.jalselect.com.hk/data/chi/TYOGET.pdf

    大頭仔,
    如果可以27/6出發,就大把選擇啦!上面個套票最抵!27/6前出發揀坐07:30航班仲淢多250元添!
    另外,我上星期才問過莫小姐,13/7前出發ANA連稅只是$3,0xx!

    回覆刪除
  13. 我手就唔痛,但條腰同對腳就痛到好似老人家行路咁!最辛苦便是由梳化起身個一吓!要揾嘢借力先起到身!

    回覆刪除
  14. 劉鄧
    JAL個pdf睇過,ANA雖然無加,但佢原來個價係貴過JAL,即無乜分別。

    大頭
    可唔可以順便幫我問埋,30/6去3/7返幾銀?^__^

    回覆刪除
  15. 意粉,
    我骨頭硬,又少運動,做咗warm up 都無用!

    回覆刪除
  16. 好強呀劉鄧(流淚中)!
    咁呢,如果 jal 個 package 我同時享用兩個優惠,即係每人平 $350 嗎?不過要是要用埋優惠 2 ,我便一定只可以留 8 day ,即係最遲 27 號飛,4 號要回程。要是我不要優惠 2 ,我便可以留多過 8 日。對嗎?
    好吸引呀!仲要 8 點機,引死人!
    要 check 埋 ana 的 package 先!
    我聽日一定會找莫小姐,萊少,放心!

    回覆刪除
  17. 大頭仔,
    是!數是這樣計,但有無機位就要問過先知!
    如旅程超過八日,。除了無優惠2外,另外還要畀多600元!
    另外安運滿Fun個港龍套票都幾抵,轉十七日期機票只需補200元,詳情請看:-
    http://www.wincastle.com.hk/PDFfiles/japan/Package/TYOKAL.pdf

    回覆刪除
  18. 好強呀劉鄧(流涕中)!
    頭先我在翻東北的 rurubu ,直頭好似成晒事咁!我會再問吓齋機票情況如何,始終如果住東橫 inn 會平啲!
    係喇,我都擔心七月前後機位好緊張!

    回覆刪除
  19. 大頭仔,
    我認為你流汗個樣會好好多!哈~~

    七月頭的東北有乜好睇呢?
    你翻完本Rurubu東北有乜嘢意見呢?

    回覆刪除
  20. 東北 rurubu 對我冇乜幫助,福島的介紹很少。要真的成行才慢慢找書看。

    問了 priceline (萊少聽住),30.6 出發要 $3,766(全包),28、29 號同價,26 號也要 $3,566,坐 jal,ana 和西北都滿了。1 號 $3,166,但只得少量位,2 號 $3,366,3 號起至旺季前也是 $3,166。

    仲有,佢推介港龍 3 日 2 夜住劇場,$3,290(未連稅)。

    太多數字和日期,唔知有冇搞錯。

    好頭痕,張 pass 要 7 月 1 日才用得,不能太早出發。7 月起公司放假又競爭激烈。

    回覆刪除
  21. 一萬個唔該晒大頭~
    30/6出發要$3,766,都幾貴喎,1/7就平$600......

    好想去摘下sakuranbo...
    http://www.rurubu.com/season/summer/mikaku/

    回覆刪除
  22. 大家又蠢蠢欲動,我又有大把手信收囉,哈哈!

    回覆刪除
  23. 喺囉!連我老公都話點解我次次同你哋去完街,成日都有啲日本手信帶番來嘅?

    回覆刪除
  24. 呢位大頭選手~駛唔駛痛哭流涕咁多次呀!

    收同派手信都同樣咁開心!

    回覆刪除
  25. 除左借書同俾左幾條遊記 link 我同事參考,我仲俾埋你幫 maymay 設計既行程俾佢,佢話會學 maymay 咁齋住仙台喎,不過佢只係停三幾日,主要都係玩信州。

    回覆刪除
  26. 隊友們~~
    你就好啦!7月我都想去掃貨

    回覆刪除
  27. 我諗我都係去唔成,大頭你努力呀,揀d sakuranbo返黎俾大家~~

    回覆刪除
  28. 意粉,
    東北我沒去過,真想去一次!
    去信州跟足你個行程都足夠佢玩了!

    Roy,
    回歸日去唔成,不如諗吓國慶日個長週末啦!早些訂機票會平些!

    回覆刪除
  29. 大頭仔,
    JR East Pass都可以去到長野喎!
    不如去吓松本同上高地啦!

    回覆刪除
  30. 是呀,依位同事次次去日本都要我借書同埋俾網友遊記 links,我無你咁好記性,唔可以隨口就噏得出 d 實用資料過佢聽。

    回覆刪除
  31. 萊少,你再 check 吓喇,港龍的 package 可以嗎?我都覺得我呢次未必去得成,睇埋呢兩日先喇!sakuranbo 真係好誘人,千幾 yen 入場咋!松本、上高地都想去,今晚在崇光看 rurubu 啲封面 ,個心已經飛咗過去。

    回覆刪除
  32. 不是為張 pass 而去吧?但都希望大家能順利出發 ^_^

    中部仍是下次日遊的首選地區。東北要至少兩個星期才勉強夠去呢……

    回覆刪除
  33. 國慶日果段時間無野摘

    我會再問問PL,
    另唔知有無凌晨加班機package呢...?

    哈哈,張pass確實太吸引喇~ d sakuranbo都係~

    回覆刪除