星期四, 5月 24, 2007

陳年爛尾遊記

雖然我寫的信州夢飛行遊記並沒有進度表,但也不想像董特首的八萬五政策般,無聲無色地消失!
趁這幾天比較清閒,便著手完成其餘部份。豈料,執筆時才發覺很多細節已印象模糊了!於是這幾天,我努力地翻箱倒篋,希望能找回有關資料,增加記憶。亦因為這樣,進度比預期的慢,搞了三天,才完成第八至第十日,或者這便是我躲懶的懲罰了!

第八天
第九天
第十天

16 則留言:

  1. 得閒我都埋埋我條尾先!

    回覆刪除
  2. 好野, 終於有得睇喇!

    大頭, 你都拿拿聲寫埋佢啦!

    回覆刪除
  3. 原來劉鄧已去了兩次川越!
    哈哈~我上次的遊記的進度表是有的,就係...唔寫喇!

    回覆刪除
  4. Ellen,
    所以我的記性已用得七七八八!

    意粉,
    你有幾個長期被追捧的遊記,寫少一個半個唔多覺嘅!

    大頭仔,
    我在拋磚引玉啊!

    小彭,
    我最近無靈感,咪尋番啲舊嘢攝期囉!

    小妹,
    第一次去川越,我只逗留了半小時,今次是細意遊,差很遠!所以我當自己是第一次去!
    「有進度表就是唔寫」,這句說話千萬不要畀萊少看到!

    回覆刪除
  5. 仲以為你會爛尾添!佩服!
    早d寫我就可以試埋平城苑個無敵烏冬啦!

    回覆刪除
  6. 川越一日乘車劵包唔包巡迴觀光車架?

    回覆刪除
  7. Maymay,
    東武的川越一日乘車劵是包巡迴巴士的。而觀光車是由西武經營的。

    一路都忙﹝藉口啫﹞,無時間寫嘛!
    講到寫遊記,意粉啲現場直播咪仲令人佩服!
    你以後唔去東京la?下次去食過囉!

    回覆刪除
  8. 謝謝劉劉鄧,很有用的參考。

    回覆刪除
  9. 劉鄧又使出拋磚引玉?我個遊記會儘快推出嫁嘞,哈哈!

    回覆刪除
  10. 唔寫就唔係有進度表啦......:P

    回覆刪除
  11. Wordy,
    你要實踐一下看看我的資料work唔work先得o架!

    意粉,
    我知你雖然忙,但都唔會畀個遊記爛尾嘅,所以我個目標唔喺你囉!

    Roy,

    有!有個進度表!個表上寫上「唔寫」囉!

    回覆刪除
  12. 死喇,其實 05 年東北的紅葉遊記都仲未埋尾!得閒將兩個完成了的遊記搬過嚟先!

    回覆刪除
  13. 劉劉鄧:
    旅行什麼時候都想去,但要實際情況配合才成。

    回覆刪除