星期日, 5月 06, 2007

暑假日遊計劃

零二年第一次完成北海道自遊行後,初嚐哈日病發的威力。
心裏一路盤算下次要到甚麼地方去。
一天路過三聯書店,買下了這本墨刻。



初時連書名也未識讀,經過在網上的一番搜索,才在中文大學粵語審音配詞字庫中查到這個「驒」字讀「駝」,意思是毛色呈鱗狀斑紋的青色寶馬。
四年過去了,這本書亦被我揭到霉霉爛爛,依然未有緣機一探這個古樸下町。
早前,聽聞連無線也安排鄭嘉頴和周麗淇到白川鄉拍劇,恐怕劇集出街後,這條路線又被港人淪陷,所以,今年無論如何也要起行了。
在網上瀏覽各人遊記,似乎大部份人都選擇欣賞冬天的高山、白川鄉。
那麼,夏天的又會是甚麼光景呢?
這個網站 的圖片看到,夏天的白川鄉一點也沒比下去!
機於這種種原因,我的仲夏中部懷古行便上馬了 。

行程大致會參考這兩本日文書。


在網上預定高山住宿期間,發現7/8的房間異常緊張,一查之下,原來那天剛好是高山的七夕祭,似乎,我的運氣也不算太差!

26 則留言:

  1. 可惜假期未能遇上,
    否則1定跟你去呀!哈哈~~

    回覆刪除
  2. 你的日期咁快飛到去7月5日,
    這樣我還有1星期放暑假了!

    回覆刪除
  3. 好幸福啊!住宿全都確認了嗎?
    有需要買火車證嗎?
    這個夏天一定會陽光燦爛!

    回覆刪除
  4. 2004年1月晌高山country住過一晚~

    回覆刪除
  5. Ellen,
    我忘記了blogger是用美式日期的!
    已更正!

    大頭仔,
    幸福是自己爭取的!
    你也可以!
    住宿已全都確認了,全部也提供寛頻上網服務,到時我可以和你們在網上聊天。
    計個數應該唔會買火車證了!

    回覆刪除
  6. Roy,
    那麼Country Hotel的質數如何呢?

    回覆刪除
  7. 有兩樣好記得既
    其一係我地晌日本住過既最細,可能擺左兩張床關係,搞到檯都無張(send左張相俾你)
    其二係走廊位係鋪地磚既
    不過地點就好方便同算平,酒店大堂度有飛驒牛奶賣~

    其實晌高山度唔駛住三日咁多,不如晌白川鄉住返晚~

    回覆刪除
  8. 萊少,
    我見佢的單人房有成12平方米,應該足夠我用啩!
    我都覺得三天高山太多!本來打算中間一日去上高地,但好似好趕!
    我等緊白川鄉之湯出價錢,或者會改為在那裏住一晚。

    回覆刪除
  9. 劉鄧果然鍾情dormy inn喎!
    我都有一本mook嘅飛驒高山呀。
    番黎無耐已經又俾日本虫咬,好想快d飛過去呀!

    回覆刪除
  10. dormy inn 我未住過o架!
    見今次無住溫泉酒店,咪揀啲有大浴埸嘅酒店囉!而且房租便宜!

    回覆刪除
  11. 係喇,三晚高山悶傻你啊!不過頭尾兩日都有特別嘢睇喎!去埋奧飛驒囉!

    回覆刪除
  12. 我覺得金澤實際得一個full day會少趕啦.

    回覆刪除
  13. 高山住宿係我今次成個行程唯一還沒有決定的一處,Country Hotel Takayama 我亦有諗過,但未係最後決定!

    回覆刪除
  14. 飛驒古川半天就夠了。

    要遊遍你提的金沢景點,該要兩天,但我想香林坊不十分吸引,要血拚,去大阪吧。

    有時間也可以考慮住一天白川鄉,到時候和田家等展館都招呼客人,不愁沒地方可逛。

    回覆刪除
  15. Rempei,
    我聽大頭仔講,高山Green Hotel 都幾好,雖然離車站要行八分鐘,但大頭仔話可以接受,而且還有接駁巴士,下次到高山他也會再住!

    Wordy,
    我都諗緊是否住一晚白川鄉!
    應該唔會點血拼!
    Anges B 袋除外!

    大頭仔,
    如果有人陪,我一定會入奧飛驒溫泉住番晚,現在可能會即日來回,要夾吓的車程先。

    回覆刪除
  16. 劉鄧︰就我陪你喇!^o^

    Rempei︰green hotel 真係 ok 架,有露天風呂,房間也不小,同埋酒店巴士好密,況且你都唔會出出入入酒店太多次喇!

    回覆刪除
  17. 大頭仔,
    你唔好「下巴」輕輕,講過就算!

    回覆刪除
  18. 係喎,金沢唔係可以直去到大阪的嗎?典解要在京都轉車?

    回覆刪除
  19. 想去京都駅的Morita屋食個lunch囉!

    回覆刪除
  20. 如果Green hotel又有露天風呂,亦只離開車站8mins,都唔錯丫~~

    by the way,晚餐有咩好介紹?

    回覆刪除
  21. 入住Green Hotel可以選一泊二食計劃,
    晚餐質素如何,可以看Wordy的遊記,有詳細描述。
    http://wordychubuhokuriku0607.blogspot.com/2007/02/blog-post_116797794577264928.html

    回覆刪除
  22. 另外,溜溜步旅遊書介紹了這間角一亭,
    價錢不貴,可以考慮!

    http://www.kakuichitei.com/

    回覆刪除
  23. 極好的介紹,謝謝您啊~~

    回覆刪除
  24. 劉鄧: 這間酒店較近難波, 又有大浴場(佢話係溫泉, 不過男女交替制), 貴dormy inn小小(樂天:6800yen/晚), 但萬一真係早機返, 會方便d.

    御堂筋ホテル
    http://www.bhsg.jp/midosuji-h.html

    回覆刪除
  25. 小彭,
    謝謝提供資料!
    這間真是非常近南海電鐵,我會加入考慮。
    我現在還wait緊晚機走,收到機票後我會決定的了!

    回覆刪除
  26. lau2tang,我好想精選幾樣好野先話您知!希望您可以玩得更開心!

    1.飛驒高山元祖牛玉燒間鋪係正你住間酒店後面!都幾好食,值得試!
    2.上一の町近堀端町有間叫"角桑"的手信舖,又大間又多款亦大部份有試食,門口有小賣部牛串燒及牛肉餅平靚正!

    3.荻野城跡展望台在總合案內所對出巴士站有小巴搭,好似200yen,建議搭,然後慢慢行落去

    4.金沢的近江町食堂必食,又平又大份又好好味!

    5.加賀之湧泉好正,洗衫亦最平!

    回覆刪除