星期二, 11月 21, 2006

It rains dogs and cats

昨夜吃不到朱古力,今早情緒依然低落!
在公司埋頭苦幹,懶理周遭的蜚短流長!
中午時分,連天也按捺不住,下起大雨來!唉!秋風秋雨愁煞人!



午飯前後,想與Winnie閒聊數句,手電卻未能接通,唉!連最後的心靈慰藉再沒著落!
而雨亦愈下愈大,夾著閃電雷聲,仿如孟姜女便要哭倒長城。

接近下班時間,纏擾我整個星期的那份財政預算終於完工!誠然是一個好開始呢!
近一百頁紙,斷估他也沒興趣詳細批閱,抽出幾頁最重要的,簡單講解一次便大功告成!
隨後,Winnie的電話便到!難道心靈感應生效?懶理它!心內踏實感覺油然而生!

晚飯過後,雨總算停了!天也變得清了!陰霾總算過去了!



回到家中,發覺手提電話不見了!不知是遺失於歸途上的車箱中、還是遺漏在公司中呢?
算!已不用太計較了!大不了買過一部新的!

13 則留言:

  1. 怎麼會把手機丟了?你的是最新的型號啊!

    回覆刪除
  2. 該走的留不住!
    管它是至愛與否!

    回覆刪除
  3. 我道行淺,但知道這是上乘仙法,會盡力修練的了,師姐們!

    回覆刪除
  4. 唔...當劉鄧的老公知道老婆的手機唔見了, 心中會不會暗喜呢...又可買新玩具喎? :p

    嘻嘻, 小妹胡思亂想完畢. 劉鄧真好瀟灑, 換著是我就不成了. (^^)b

    回覆刪除
  5. 我老公一定很失望!
    電話原來漏了在公司!
    灑脫?我交了很多很多學費才鍊成的,希望各位不需/用不著修練這上乘仙法

    回覆刪除
  6. 不如唔好話比老公聽
    等佢買過部新的給你
    你現在那部就……

    話時話,我也經常留下電話和錢包在公司!

    回覆刪除
  7. 唔駛呃佢喎!
    如果要換機,相信最開心反而喺佢!

    我好小心,好少漏低東西在公司!
    昨天因為臨放工和Winnie傾電話,太怱忙才遺漏。

    回覆刪除
  8. 有 d 咁古怪嗜好既老公真係唔知好嬲定好笑。

    回覆刪除
  9. 咩叫做古怪嗜好呀?古怪得過大頭?

    回覆刪除
  10. 好古怪咩?唔覺喎!
    只不過是有小小購物狂啫!而佢嘅目標是手提電話而已。
    大頭,
    你好似都有購物狂噃!你專去超市掃貨然後放在家中唔食等過期!你咪重古怪!^B^

    回覆刪除
  11. 上個禮拜發現屋企有一包過咗期半年嘅丁麵

    回覆刪除