星期二, 11月 14, 2006

もういちど、年末年始關西之旅

應同事Amy和大頭仔之要求,今晚的起心肝寫了這個行程。

Day 1
香港﹝CX530 9:20a.m.)→名古屋﹝經台北﹞
晚餐:しゃぶ禅 名古屋栄店與兩位俊男共進たらば蟹和牛放題
宿 :名古屋栄東急イン

Day 2
猿投温泉日歸之旅
百貨公司購物
晚餐:蓬萊軒鰻魚櫃飯﹝ひつまぶし﹞



宿 :名古屋栄東急イン

Day 3
行李用宅急便送到京都

名古屋→鳥羽
鳥羽水族館
宿:鳥羽国際ホテル﹝一泊二食﹞

Day 4
鳥羽→伊勢神宮→河崎→二見
宿:ホテルリゾートイン二見

Day 5
二見→大阪鶴橋→京都
午餐:鶴橋風月本店
宿:京都タワーホテルアネックス

Day 6
京都閒逛
宿:京都タワーホテルアネックス

Day 7
清水寺、二年坂、八坂神社
京都→關西空港﹝CX507,6:25p.m.﹞→香港

21 則留言:

  1. 報告報告!行程有誤,第一晚是跟一位俊男吃放題而已,而那一位當然不是我了。

    回覆刪除
  2. 你不是俊男的話,那麼你便是靚仔﹝細路﹞了,是嗎?^B^

    回覆刪除
  3. 劉鄧, 唔知你有無看過呢個blog?
    http://www.wretch.cc/blog/peggytsang
    近期有很多大阪及京都的美食介紹呢.

    回覆刪除
  4. 當然有啦!
    Peggy Tsang食嘅好多都喺貴價美食,我怕負擔唔嚟!

    回覆刪除
  5. しゃぶ禅... 放題... 諗起都仲驚驚地!
    (放心, 間舖無問題, 只係上次晌札幌吃到怕!)

    回覆刪除
  6. 小彭,
    是否太好味,所以食過龍呢?

    回覆刪除
  7. しゃぶ禅我只吃過牛 shabu shabu 放題,也不太喜歡。

    回覆刪除
  8. 咦,最後一天改遊八坂神社了。我們也想去,可能在除夕,也可能元旦,砸時候讓大王定奪。

    回覆刪除
  9. 剛才上不了這裡留言啊!
    しゃぶ禅放題似乎意見一般喎,不過唔駛錢的話我唔會介意的。
    八坂神社一定要去啊!
    俊男?我?^b^

    回覆刪除
  10. 上一個留言有點惡心 :P

    吃過しゃぶ禅放題的朋友可以多給點意見嗎?我上網看相片可是很吸引的。

    回覆刪除
  11. 在意粉眼中女必美、男必俊,呵呵!

    しゃぶ禅和牛 + 鱈場蟹 Shabu 放題萊少吃過(Day 3),記憶中他的評語好像不錯。

    http://www.royroy.com/japan/2005Japan-main.htm

    等我問下佢先。

    回覆刪除
  12. 牛肉是好美味, 不過唔好要火鍋連鐵板個種, 因為會彈油! (未食過蟹呢!)

    上次一開始吃得太放, 到左突然一刻, 食唔落!

    回覆刪除
  13. 大頭,
    我這個地盆好多時夜晚十一時打後便會間歇性失靈!

    小彭,
    一開始便開行Turbo,你當時好肚餓咩?

    回覆刪除
  14. 唔係, 只因為第一夠放入口, 就好味都唔停得手(口), 完全亂晒陣腳... >.<

    回覆刪除
  15. 聽你咁講,咁我哋一定要試試La!

    回覆刪除
  16. 我萊也~~

    關於shabu禪tanaba蟹+牛放題,如果你地食量大既,就咁非常抵食;相反食量唔大既,就未必真係咁划算...

    間蓬萊軒幾正架

    伊勢神宮建議你去內宮,隔離條街好多野行,另可安排lunch晌okage橫丁內既豚捨(食松阪牛)

    其實我寫緊既駕車遊記尾兩日都會晌名古屋食下野,到時參考下啦 ^__^

    回覆刪除
  17. 謝謝萊少!
    請問最尾那兩天遊記會幾時出街呢?好心急添!

    回覆刪除
  18. 尾二日(day 5)遊記已進入直路,希望今個月尾會攪掂,至於day 6呢就......:P

    回覆刪除
  19. 萊少,
    貴人事忙!如果趕不到也不打緊,便留待我出年再去時參考用囉!

    回覆刪除
  20. DAY5 OK
    歡迎光臨
    http://www.royroy.com/japan/2006Japan-main.htm

    回覆刪除