星期日, 7月 30, 2006

被騙?

Winnie的小提琴老師要她換琴,今天Ming專程到琴行選購,老師介紹了兩個琴,一個為Franz Sandner 604價值一萬八仟;另一個則是老師親自造的,都要九千多。Ming 本來都打算買下較貴的那一個,可惜琴行只接受恒生信用咭分期付款,他惟有致電給我求救,我本已答應他轉頭到琴行攪手續,但回頭一想,是否有需要買一個如此昻貴的小提琴呢?又不是要上台表現!琴行有否其他較平宜的可供選擇呢?終於,我還是對這個有保留。Winnie回家後,我將她提供的型號及牌子上網搜索,香港並沒有代理,日本同型號的則賣84,000yen,而在英國則賣499英鎊,對換港幣都不用過八千元,我預算他會賺我們的了,但是,洗唔洗食水咁深呀!?我地只是窮等人家喳!



3 則留言:

  1. 老師會親手造小提琴?很厲害啊!
    呢度又係錢,嗰度又係錢,都係唔好再諗去日本住喇!

    回覆刪除
  2. 係啦!睇怕有排都無得去旅行了!嗚~~

    回覆刪除
  3. 令我諗起 HSBC 一姐單 case ~ 依家 d 所謂藝術工作者真係不堪!

    回覆刪除