星期三, 7月 05, 2006

日本東京滯在晚餐

成田空港裝修後,大部份航班都停Terminal 1,入境時恐怕需要更長時間。由於怕趕不上石和溫泉酒店的晚餐,所以第一日還是穩穩陣陣改在東京住上一晚。三人房、三張床,可供選擇的酒店不太多,最後訂了池袋的第一Inn,包自助早餐每人五千多日元,不算貴。
第一晚既然有時間,晚餐想豐富些,那麼吃甚麼好呢?去了日本不下六、七次,從未光顧過蟹樂道,今次的團友C為嗜蟹一族,如光顧她一定喜歡!但我對蟹沒甚興趣,蟹樂道的餐牌,最了蟹外,還有其他的食物可供選擇嗎?第二個選擇為六歌仙的燒肉,我非常有興趣,但團友C愛吃少肉清淡的菜式,這個似乎不合她意,怎麼辦?有好的提議嗎?

9 則留言:

  1. 池袋大把野食喎,問題真是你想食乜先?

    回覆刪除
  2. 唔知呢間O唔OK?
    http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/ming20603/album?.dir=/cefbscd
    呢間舖開左大約兩、三年度喇,勝在可以一次滿足度你幾個願望,嘻嘻,見你好似拿唔定主意,,,,希望幫到你,不過事先聲明,我未試過,係應該好似幾貴下,之前見過價錢好似一萬yen一條度喇.....

    另外,你你唔介意,可以試下呢樣野:
    http://www.out-put.jp/
    試完話番俾我知好唔好飲....

    回覆刪除
  3. 我成三年無去東京,都唔記得東京 d 野咯,不如睇下 Roy 少上年個快閃遊記啦,好似都幾肚滿腸肥 ~

    回覆刪除
  4. 奇怪喎!呢個 post 之前明明有 3 個 comments, 但一路都係 show 1 comment ~

    回覆刪除
  5. 奇怪喎!我講完之後就正常番!

    回覆刪除
  6. 係囉,屋主重失埋蹤添

    回覆刪除
  7. 阿明:我諗劉鄧放假在即,依家正在水深火熱之中 ~ ^^

    劉鄧:與人同遊好多野要大家互相遷就下,好難話幾全其美。

    回覆刪除
  8. Ah Ming,
    我來報到啦!這兩晚頗多應酬,回家已很晚!加上個網站成日有問題,我昨晚花了很多時間也上載不到照片,激死!
    你提供的餐廳,除了吃燒肉外,是否也吃河豚的?我不食魚生的,有無其他海鮮烹調可選擇?

    Supageti,
    我的團友好隨和,大小事都由我揸主意,這樣反而令我有壓力,想做到最好為止!

    回覆刪除
  9. 原來你唔食魚生,咁要諗諗....
    p.s.我都話未食過....

    回覆刪除