星期二, 8月 01, 2006

買琴記

昨天終於還是到處找專家求教購買小提琴的冷知識。原來二手小提琴貴過全新的很多!因琴聲已開!意大利造的一般貴過德國的。同牌子而不同級別是取決於是人手造,半機械半人手還是全機械造,以及所用的木質級數,因而令所發出的琴音有別等!
專家最後還幫我找到售賣該型號小提琴的琴行,定價只是五千八佰元,還可議價,省回不少,真的要好好答謝他!

6 則留言:

  1. 閒錢?邊重有吖!明天要交港大SPACE第一期學費,$23,045.00,加上我想報讀港大的日文班,學費3,900.00,睇怕有排都無得去旅行了!

    回覆刪除
  2. 其實同專家不是太稔熟!當初也掙扎過好不好打擾他呢!

    回覆刪除
  3. 我呢幾年一直有諗過學日文,但最後都沒有報讀,希望你真係報啦!可以 claim 番八成架!

    回覆刪除
  4. 我有疑難都會請教一下專家,就算同佢唔係咁熟,我相信傾佢熟識同喜愛o既o野,通常都唔會介意o既。

    喜愛日遊,梗係學下日文好啦,仲可以同政府 claim 錢o添!

    回覆刪除