星期二, 7月 04, 2006

大水泡

雖然 Winnie 應該會有大學學位 offer,但為了保險,我們在星期六那天,到了金鐘海富中心的香港大學專業進修附屬學院參加了他們的課程講座。講座舉行其間,突然多了一位神祕嘉賓演講,他便是自稱「青樓名妓」的張永霖先生。他提到學歷與能力是兩碼子的事,不會因為你學歷越高,便表示你的能力越高。他見過很多「唔知就嚇死、見到就笑死」的例子。另外,他亦提到,後生仔應該唔好做一些重複又重複的工種,這樣對增加自己工作經驗沒有幫助。他說現在社會上要求最基本的學歷是大學畢業,學生成績未如理想,還有很多出路,不一定要重讀中七,他建議學生修讀副學士課程,擴闊視野,為升讀學位課程作好準備。
經過一輪參詳後,Winnie報了一個旅遊及酒店管理高級文憑課程,並於即場面試後獲通知取錄,而學費亦可待至八月三日﹝即大學聯招放榜後兩天﹞才繳交,非常體貼。就這樣,Winnie便攬了這個大水泡,可以在更改聯招選科組合時,進可攻,退可守!
現在香港的高等教育,簡直百花齊放,只要有錢、有時間,你想讀甚麼、怎樣讀,適隨尊便,懶人再沒有藉口了!

9 則留言:

  1. 咁你放心晒啦!去玩都唔駛心掛掛咯!

    回覆刪除
  2. 係呀!知我者,有你!睇嚟,我都要留意吓日本邊度有六花亭白朱古力賣喇!

    回覆刪除
  3. sorry,唔記得你幾時出發添!

    回覆刪除
  4. 我諗意粉對水蜜桃都好有興趣!

    回覆刪除
  5. 剛從溜溜步發現,睇睇有冇用!

    http://www.rurubu.com/season/summer/shinsyu/

    回覆刪除
  6. Ah Ming,
    我十三號出發,廿三號回港。有無手信要我買嫁?

    回覆刪除
  7. 我對樣樣野都好有興趣嫁,哈哈!

    講笑咋,大家咁有心,我已經好感動,好滿足,依家天氣咁熱,你自己又一定好多心頭好要買,唔好為我傷腦筋 ~ ^_^

    回覆刪除
  8. 大頭仔,
    天氣咁熱,水蜜桃帶回來都熟到爛啦!點畀人呢?

    回覆刪除
  9. 我真係諗住臨走係上野抽番一兩打返嚟架!

    回覆刪除