星期二, 7月 25, 2006

回復正常

再一次投入朝九晚五返工,放工買餸煮飯的雙職生涯!一切又回覆正常!
今晚煮乜餸好?好彩睇了Jason的住家菜 ,一於照抄!
照片

旅行回來的後遺症是要執一大堆相,真的很花時間,大家就看住這些先啦!遲些有時間,我會加回一些描述!
信州相簿

8 則留言:

  1. 好野喎!放工仲可以整咁多味送,我晚飯通常都係獨沽一味,今晚咁o岩都係炒蛋 ~ ^^

    睇相簿見由好天變為雨天,天氣真無常,等你攪埋 d caption 再黎睇過。

    回覆刪除
  2. 多謝捧場!
    個Blog唔知攪乜鬼?成日都上載唔到相片!
    何止好天變雨天吖!直情係洪水浸街啦!

    回覆刪除
  3. 張陸上行舟相好頂引 @_@

    你今勻完全去晒我想去的地方。
    知我者,劉鄧也!

    回覆刪除
  4. 咁快有相睇!
    我正在努力上載中!

    回覆刪除
  5. 我同事剛去完名古屋, 上高地, 高山, 白川鄉... 八日落左七日雨!

    回覆刪除
  6. 我同事由北海道番黎話有落雨,但唔算大,氣溫得十幾度,好凍。

    回覆刪除