星期五, 7月 07, 2006

惜別宴﹝七月八日更新﹞

老同事退休移民美國,昨晚大伙兒柴娃娃食海鮮與他餞別,今次不揀容龍或海天酒家,卻選了我們從未光顧過的喜喜中國廚房。此酒家坐落屯門偏僻角落,周圍寥無人跡,幸而樓上為多層停車場,而輕鐵站就在隔壁,交通比容龍酒家還方便。光顧者多為商務客,座位闊落舒適,裝修雅致,服務也算勤快。


正門

海鮮湯﹝海鮮檔免費贈送海紅鮋兩條及沙蜆一堆,加上豆腐及白菜,湯水非常鮮美,在家也可一試。﹞

上湯焗龍蝦伊麵底

豉油王煎大海蝦


大斑兩味之炒球

鮑魚



蒜蓉蒸扇貝

薑蔥蠔

炸生蠔

羔蟹糯米飯


雲吞伴咕嚕肉

大斑兩味之炆頭腩

上湯浸莧菜


腐乳唐生菜 芒果布丁及花生糯米糍

楊枝金露

糖水及美點是酒樓免費所送,自來海鮮買了千六元,酒樓加工費連啤酒、汽水、茶芥加一等收千五元,十五人每人只需二百元,超值!這酒樓將會成為我公司公餘聯誼飯聚場所了!

10 則留言:

  1. the free magazine on JR train this month is on shinshu!

    回覆刪除
  2. Really! I will take one when I arrive. Thank you. How about your journey ?

    回覆刪除
  3. Blogger 有問題咩?我個好似無事喎 ~

    回覆刪除
  4. 唔知點解我upload圖片時,明明畫面說已完成,但回到文章頁面時,又沒有任何圖像,真奇怪!

    Ah Ming,
    還有三分一食物相未post上來,這餐都算平靚正啦!十五個人,自來海鮮買了千六元,餐廳計埋酒水茶芥收千五元,即每人消費210元,計落重平過食四星級酒店的自助餐!而且重整得好好味添!

    回覆刪除
  5. 以前我o係屯門番工時,都成日去老鼠洲買海鮮去未拆的容龍食 ~

    劉鄧,呢個上相問題我都遇到,不過我自己解決左,只要 copy & paste 其他相片o既 comment,然後將相片 blogger filename(通常同你張相原來o既 filename 差唔多,只要你睇睇成功 show 到出o黎o既就領會到)改番就會睇到張相。

    回覆刪除
  6. so, you are starting your trip real soon. hope the weather is good in shinshu!

    回覆刪除
  7. 嘩!睇埋下半集更加不得了!!

    回覆刪除
  8. 我們以前通常去三聖的海天吃,每人要三百元哩。

    回覆刪除
  9. 三聖海天裝修過,格調高了,收費也調高了,一碟义燒例牌賣九十八元,拍得住中環的食肆!

    回覆刪除