星期二, 12月 02, 2008

脆炸廣島蠔

看了小頭這篇網誌,猛然醒起冰箱內還有大半包廣島蠔, 今晚就來個脆炸蠔好了。

炸粉用凍開水開稀,放少許食油拌好 ,便可放入中火油鑊內炸。



外脆內裏豐盈多汁,好吃!

16 則留言:

  1. おいしそうです。
    練下日文先~

    回覆刪除
  2. 菜餚雖然極度吸引,但呢包廣島蠔似乎擺左好耐吓咁喎~~~嘻嘻~~

    回覆刪除
  3. 我屋企都仲有大半包~

    等我又練下日文先
    すごいね!

    回覆刪除
  4. 開左封就唔係咁計架喇

    回覆刪除
  5. 看來很美味很吸引啊,不過在家做炸物真的很多功夫,以懶人料理的級別,只去到前蠔餅階段!

    回覆刪除
  6. 炸野,都係留番出街食好,唔駛抹廚房呀~
    不過睇落又好好味咁喎~^^

    前晚同亞哥食飯,都應承左下次買廣島蠔去佢屋企打邊爐~

    回覆刪除
  7. 小彭さん,
    大家都要練習好會話先得。

    紅米奇,
    你個煲仔飯都唔錯吖!搞到我都想試整,不過就要等凍啲先~

    大頭仔,
    我對你包蠔個下場唔係咁樂觀囉,分分鐘變成ごみ。

    Rempei,
    放係冰箱唔怕啩?

    意粉,
    我唔用好多油,個鑊又夠深,又唔好太猛火,個廚房都OK ge, 不過講到尾,負責善後工作ge唔係我囉~

    小頭,
    其實我好鍾意整嘢食架,我試過走去上烹飪班添,不過依家年紀大,唔多願企係廚房幾個鐘咁囉~

    Maymay,
    各有各好啦!總之有得食就最好~
    用廣島蠔打邊爐,未試過!你食完話我聽好唔好味?

    回覆刪除
  8. 我就覺得打邊爐可能會爭啲啲 ~~

    回覆刪除
  9. 唔係架, 打邊爐都ok喎! 呢隻蠔解左凍都仲好鮮!

    回覆刪除
  10. 今日件事搞掂左未呢?

    回覆刪除
  11. 大頭仔,
    おかげさまで。

    Rempei,
    食晏之前俾佢搞掂咗~

    回覆刪除