星期一, 12月 08, 2008

上山赴考

週日的大清早,當大部份人仍然在溫暖的被窩中,享受難得一天的假期時,我已身處開往紅磡方向的火車上,冒著寒風﹝車廂內涼風陣陣,氣溫比車外還冷﹞,到大圍的試場應考。


為了要趕走睡意,為了有足夠的能量完成試驗,下車後,便到車站旁邊的快餐店吃個豐富早餐。可惜,大清早就在快餐店內遇著瘟神, 男人老狗,為了粥碗是圓,而碗蓋是四方,令他的粥很快便變冷這等芝麻綠豆小事,竟然粗口滿天飛,一路吃、一路咀咒快餐店內職員,真是狗口長不出象牙,連我的雙耳朵也一併陪著活受罪,在這樣惡劣的環境中,真個食不下嚥,我選擇速速逃離現場~


這試場本身是一所直資學校,位處山腰,


環境幽美,課室可眺望整個大圍市中心


校園寬闊,佔地甚廣,每座教學大樓和設施亦已冠名,想來學校資金一定非常雄厚。



美中不足是這位置交通非常不便,應考完畢,我們要花十多分鐘步行下山。


說回今次的考試,考試內容分:「文字、語彙」、「聽解」及「読解、文法」三部份,我一向較有把握的「読解、文法」部份,今次試題深奧得令我有「跌到了」的感受;而平時認為難度較高、較難把撏的「聽解」部份,卻幸運地被我捉著了句中神髓。合格嗎?實在難以估計!不過,既然由當初有放棄應考的念頭,到最後仍可撐下去,為這兩年的學習生涯劃個句號,怎樣,我也算是妹妹的一個好榜樣吧!? 所以,我當自己已通過考驗了。當然,到最終可以合格的話,我會認為是錦上添花!

12 則留言:

  1. 好叻架喇你!咁幾時放榜呀?
    依家,可以專心 refine 年末年始個行程喇~

    回覆刪除
  2. 明年三月中~
    係呀!依家在努力執details 呀~

    回覆刪除
  3. 上年我有個同學, 都係住新界西而派左呢度, 覺得好遠而無去考! 如果佢再考, 會用人地地址報.
    (呢間學校背景大把錢嘛~)

    回覆刪除
  4. 小彭,
    其實報名時,我見有沙田區可以揀,我以為是新城市附近,便專登揀呢區,因為我好驚會派了去北角!點知原來會係沙田半山!好彩﹝唔應該咁講,但諗唔到其他字眼﹞上幾個星期有機會上山上去,順便探一探了路,所以,昨天搵路過程非常順利~

    回覆刪除
  5. 業餘進修不是易事來呀~ 你仲要兼顧家庭及擔任日遊團長一職, 真係辛苦晒. 不輪成績, 你都已贏突了啦!

    回覆刪除
  6. 考完一身鬆晒, 可以完全投入去玩囉~
    係呢, 幾時有飯食?

    回覆刪除
  7. 終於"放監"lu,又可盡情吃喝玩樂喇~~

    回覆刪除
  8. 我諗你響大圍撞到o個個男人可能大清早要番工唔高興,可能佢o個行對o的”蓋”比較執著,你就坐遠o的體諒吓,最緊要唔好影響考試心情.

    試場多唔多人?

    回覆刪除
  9. 小妹,
    係呀~我賺哂架~
    賺埋你地啲鼓勵添~

    萊少,
    你吹雞,我一定奉陪。

    Maymay,
    喺架~依家唔放肆等幾時~

    意粉,
    我平時扮啱架咋~
    今次真係無乜信心~

    lala,
    我本來都想坐遠啲~
    但無位俾我避囉~
    我應考個試場一共有1,330名考生,解散時一條人龍沿山路行落大圍,場面都幾壯觀架~

    小儀,
    係架~
    Pass咗就唔使再讀再考~

    回覆刪除
  10. 中間廁所位又有長長人龍~

    回覆刪除