星期六, 12月 13, 2008

亞茂整餅之Mrs. Lau Cookie












39 則留言:

  1. 好似好正喎 ~~ ^^

    可惜我無福消受

    回覆刪除
  2. 看來是晚有甜品吃喎~~

    回覆刪除
  3. 大頭仔,
    咁即係乜呀?

    意粉,
    趕製咗高健版喇~

    rempei,
    係呀~今晚食咗西米露,不過有人話無芋頭茸喎~
    留咗俾你喇~
    你要健康版定標準版呀?

    Maymay,
    長做長有!開聲就得~
    不過我要再測試過個份量先~
    呢個我都係覺得唔完美~

    老師,
    交換禮物啫,唔使客氣~

    回覆刪除
  4. 我嗰份係高糖高脂版
    我有乜冬瓜豆腐唯你是問呀吓!

    回覆刪除
  5. Maymay,
    咁熟,唔使客氣喎~

    大頭仔,
    信我啦!正常版好食好多架~
    你仲有本錢食吖嘛!
    不過話時話,你尋日咁樣暴食法,有乜冬瓜豆腐,無奶油入埋我數架喎~

    回覆刪除
  6. 我覺得健康版好好吃喎,不過如果脆啲就いちばん ~~ ^^

    回覆刪除
  7. 聽見您咁講即刻開心返哂!!!!
    half half丫~~唔該~~嘻嘻!

    回覆刪除
  8. 今朝食晒喇(得咁少~~)
    我反而覺得健康版依依 un un 幾好喎!

    回覆刪除
  9. 意粉,
    唔脆係因為未吹凍便趕住入袋啩~我諗!
    我會再努力改善架喇~

    rempei,
    好~等我安排吓~

    大頭仔,
    想唔想encore呢?

    回覆刪除
  10. 劉鄧最近好得閒咁播!

    回覆刪除
  11. Joeyee,
    唔係好得架咋~
    個年末年始之旅細節安排都未攪掂,呢次實俾班團友將我軍囉~

    大頭仔,
    邊有咁多存貨吖,今日我又開爐喇~

    回覆刪除
  12. 今朝番工有段路跟住架藍色 Serena,就算係七人車都好細架喎,希望八人車會大好多啦 ~~

    回覆刪除
  13. 今朝有幸食到Mrs Lau cookies做早餐, 原來有我喜歡的紅莓架, 好好味! 些些呢!

    回覆刪除
  14. 劉鄧:我又要紅莓,同埋乜低物低嗰隻~~

    回覆刪除
  15. 意粉,
    架車訂咗喇,唔想改來改去,希望到時放得哂的行李啦~

    小妹,
    咁都俾你發覺裏面有紅莓,果然係食之達人~

    Maymay,
    小妹嗰的係第三批做的,已經派哂俾人囉,今年應該都收爐了,要食就要等聖誕節後喇~

    回覆刪除
  16. 我通常都唔食提子乾,不過今日食哂!些些~

    回覆刪除
  17. 大頭仔,
    你無睇清楚咩?
    我話今年到咗爐喇~
    點會過日本做!

    lala,
    咁你鍾意食乜嘢乾果架?
    等我下次試下用第二種~

    回覆刪除
  18. 好食好食, 一返到屋企即刻就食, 我媽媽都好鐘意食! (細細聲: 我鐘意食咩都唔落嘅曲奇架! 咩乾果我都唔食, 好煩架我!)

    回覆刪除
  19. 我諗加啲 nuts 都會幾好食,我鍾意合桃啦、腰果啦、杏仁啦 ...(發 up 風):p

    回覆刪除
  20. 好~為咗Mrs. Lau Cookie餅店第日能夠開業,我會努力鑽研,俾的時間我~

    回覆刪除
  21. 我已經有二年無整過曲奇了... 整得很不錯呢!

    回覆刪除
  22. 我鐘意朱古力粒!...... 咦?從來都冇諗過,一焗咪溶哂囉?點整o架?

    回覆刪除
  23. 不如你諗諗辦法改一月二號嘅機票喇~

    回覆刪除
  24. lala,
    賣整餅材料的地方,有啲要好高溫先會溶ge純朱古力賣,我估應該用呢種啩~

    大頭仔,
    有諗過架!不過日元高企,都係早啲返好啲,起碼荷包先無咁傷!!

    回覆刪除
  25. 我mm改左早機喇! 上網check一check機位都嚇死我, 家下要邊日出發都有, 回程又係.

    回覆刪除
  26. 最嚇死係連大阪飛香港班CX507都有位redeem,你話驚唔驚?

    回覆刪除
  27. 回程唔改地點lu(要miles/$嘛), 橫掂買左3500個張pass, 搭下車當休息下啦, 邊行得買得咁多呀! 同埋有d野要返名古屋買.

    最驚係我前個星期本來有團友加入, 打去訂機位(package)時跟我個itin, economy要wait, business都唔係日日有位呀!

    回覆刪除
  28. 我諗係啲旅行社放番啲位出黎。

    回覆刪除
  29. 我老闆想星期二飛北京,今日先訂機位同酒店添呀 ~~ @_@

    回覆刪除
  30. 咁即係你依家六點機返香港呀?
    老師都改了嗎?
    咁仲去唔去鐮倉呀?

    回覆刪除
  31. 係呀!
    我都幫老師改埋喇!
    老師去咗鐮倉啦,點會再去,我地打算利用呢兩個鐘去搶福袋。

    回覆刪除
  32. 咁嘅形勢,我出年唔駛咁早買package咯~~

    回覆刪除