星期二, 12月 23, 2008

仙台到著

倒楣事接踵而來,帶來的Router出問題,不能與老師同時間上網;電腦內的Photoimpact忽然間有檔案損壞了而開不到,想要網上直播,看來是因難重重了。

今天就是趕、趕、趕!

早餐


午餐,請看認清楚這個牌子的飯團,鹹得要死,千萬別光顧 。


由飛機降落後,出閘,取行李同買JR Pass,我只用了三十分鐘,可想而知我有幾趕了。


坐新幹線途中,看到美麗的日落,意想不到的是,這次是我2008年裏最後一次看到的日落。



仙台到著,時為日本時間下午五時三十分。



與老師匯合後,在車站吃了一個好味但頗單調的牛舌。


所以,我們便要靠這些來滿足一下口腹之慾了。

20 則留言:

  1. 叫帥哥帶個 router 過黎嘛 ~~

    唔好理咁多,玩得開心最緊要!

    回覆刪除
  2. 亞團友,
    記得帶備自製CD,同埋仙台呢幾日都有雨,所以好凍,記得帶多些禦寒衣物同雨傘。

    回覆刪除
  3. 哈哈 ~ 即刻 DOWNLOAD 個 FREEWARE 黎用住先啦。

    回覆刪除
  4. 你個團友好似話未整cd喎!

    回覆刪除
  5. 好掛住仙台牛舌.... 好味道.... 記憶中係伊達最好味.... 松島有蠔食, 同埋好平既帶子刺身....

    回覆刪除
  6. 意粉,
    會架喇~

    小彭,
    咁先貫徹帥哥的一貫作風~

    貝拉,
    今日我地會去松島食蠔呀~

    回覆刪除
  7. 今日去儲第三個印喇!

    我梗係知乜嘢係 router 喇!不過我拆咗屋企嗰個我返到嚟裝唔返噃我驚。駛唔駛我去買個呢?
    cd 都係舊年嗰兩隻喇,睇下今晚燒唔燒到~
    希望聽日我地入境都咁快喇!

    回覆刪除
  8. 淨係插 LAN 線(唔洗 WIRELESS)既 ROUTER 好平,買啦 ~~

    回覆刪除
  9. 日本本州東面海域,發生黎克特制5.1級地震,震央位於仙台東南230公里外的海底

    唔知佢地 feel 唔 feel 到呢?

    回覆刪除
  10. 仙台駅地下街有間[松島],牛舌拼炸蠔套餐仲好吃過伊達架~

    回覆刪除
  11. 仙台牛舌至出名果間好似係好多個七字果間 ~ ^^

    回覆刪除
  12. 劉鄧, 小心楂車呀, 慢慢行呀, 有冇租到雪軚呀?
    萬事小心呀!

    回覆刪除
  13. 意粉,
    你都知帥哥係叫唔郁架啦~
    我地就係幫襯三個七嗰間~


    Maymay,
    無quota呀~

    Joeyee,
    有租到雪軚,另外架serena好掂呀~

    回覆刪除
  14. 齊人喇,一定好開心啦!

    帥哥咁唔幫得手,下次唔好帶佢去唧,哈哈 ~

    又話七七七好正既?

    回覆刪除
  15. 終於都齊人喇~
    在異地見到團長同埋老師好開心啊~

    回覆刪除
  16. 新聞話日本家陣落大雪喎…

    回覆刪除
  17. 點解帥哥一到就無晒消息呀?哈哈 ~~

    回覆刪除
  18. 團長報吓料先啦,大唔大雪呀?

    回覆刪除