星期一, 12月 22, 2008

又到聖誕

2007年12月29日,天橋立


2008年8月13日,宮島


電視播出「國際大事回顧」、「香港大事回顧」的宣傳片段,才驚覺我好像有五、六年沒追看過了!每年的聖誕節,己成為我出外的黃金時間。為了要集齊三個印花,我和老師約定,無論如何今年也要到松島一趟,所以,今年的平安夜,我們會身處松島上,用卡樂B與島上的海鷗一起開派對慶祝。


之後,會與其他夢幻團友匯合,向蔵王溫泉、銀山溫泉同新潟進發。期間如有機會上網,我會盡量向關心我們的朋友,報導沿途所見所聞。
在此預祝各位亦有一個開心、難忘的聖誕新年假期。

12 則留言:

  1. 預祝我明天中六合彩金多寶,然後呢日去東京探吓呢個,o個日去名古屋探吓o個個.

    回覆刪除
  2. 好~就祝你想嗰樣,有嗰樣!
    我地係東京等你吓~

    回覆刪除
  3. 今年聖誕等咗好耐啊呵~
    你唔會真係買定啲港版卡樂 b 過去呀?
    佢地食開日本貨架

    等我啊~

    回覆刪除
  4. 我又點會對的海鷗咁差呢!
    識路黎咪等埋你囉~

    回覆刪除
  5. 聖誕快樂呀! 大家都玩得開心d! 順利儲齊三個印花.

    lala: 不如你去埋大阪啦, 我唔想睇紅白呀!

    回覆刪除
  6. 我都係欠一個印花喎,天橋立~出年啦!
    小心海鷗d便便呀,哈哈~~

    回覆刪除
  7. 飛左喇~順順利利呀~
    我剛剛先貓左你地~

    回覆刪除
  8. 提提您,帶定對膠手套餵海鷗好D,否則成手海鷗口水!

    回覆刪除
  9. 飛D蝦條出去得架啦, 好壯觀GELE!
    祝你一路平安, 順風順雪!

    回覆刪除
  10. 哈哈哈,今日上黎至知已經出了發,真開心,又可展開另一次夢幻組合, 好羨慕. 志同道合的團友真的很難求呢!

    回覆刪除
  11. 係~
    為咗唔令大家失望,我地會盡情食盡情玩盡情買架嘞~

    回覆刪除