星期五, 12月 19, 2008

給妹妹的信@聖誕2008

妹妹,你學校地下也有聖誕佈置,很可愛,從前也有嗎?


証書到手了,兩年的時光並非如你所言,一無所有的。



而我的亦順利到手了,証書的格式和外型,原來和你的一模一樣,我們說到底也算是校友吧!


你想看的尖沙咀燈飾



對不起,我的電話嚇著了你!其實每當我行經這條橋,我的步韻便變得很沉重。真希望以後我再也不需要利用它。


送你最喜愛的檸檬批,後面那杯是聖誕節限定版,櫻桃黑朱古力咖啡,相信你亦會喜歡。


今年收到的聖誕禮物比去年多,而餅乾亦做了不少,這堆已是第三批。


我又想起今天我們的對話了!
「你唔做旅行社,想轉行整餅喇?」
「係!金融海嘯,我都要轉型嘛!哈哈~」


這對熊啤啤可愛嗎?不知它們現在身處何方呢?

22 則留言:

  1. Winnie 今年要過一個熱辣辣的聖誕了。^^

    回覆刪除
  2. 劉鄧,我見到我那包Kitty餅還在你府上未被纖滅!

    回覆刪除
  3. 意粉,
    今年天氣反常,Winnie話悉尼無去年咁熱。

    大頭仔,
    仲要等多成個月呀~

    回覆刪除
  4. 嗰盒kitkat好好食架,真係好似食緊芝士餅咁架,留番妹妹番黎一齊食啦~~

    回覆刪除
  5. Winnie同我一樣咁有品味喎, 我也喜愛星記的檸檬批,櫻桃黑朱古力咖啡是我近期大好呀!

    回覆刪除
  6. 薯條賞味期限係1月14日, せんせい話過左都可以食多三五七日架! (我仲有貨)

    回覆刪除
  7. 呀~我搵返講元朗咸雞篇blog啦.
    http://hk.myblog.yahoo.com/bb-mama/article?mid=34644

    回覆刪除
  8. Maymay,
    我屋企都有個鍾意食零食的魔怪,所以盒kitkat留唔到咁耐囉~

    ROY,
    我一共買咗三隻架~

    小妹,
    係架~你地的口味有時都幾似架,除了吃辣呢部份外~
    間鹹雞店我都有聽過吓,搵日會去試下先~

    Ah Ming,
    都唔算吖~

    Amy,
    你都買番一隻送俾康琳啦~

    小彭,
    謝謝!我會問速遞員攞架嘞,佢嗰度應該仲有存貨。

    回覆刪除
  9. 團長,到你出發喇!執好嘢未呀?

    回覆刪除
  10. 雙妹嘜出動喇,玩得開心呀~~

    回覆刪除
  11. 意粉,
    你都係遲我兩日啫~

    大頭仔,
    今次執得好慢,因為唔想拎咁多嘢~

    maymay,
    如果可以四鳳朝東就仲開心~

    回覆刪除
  12. 哈哈 ~ 師妹一定唔捨得揼低安哥仔既 ~~

    回覆刪除
  13. Bear bear熊而家咪係我身邊囉~~~

    學校D聖誕裝飾咁靚咁得意ge??點解我讀緊0個時冇架....

    半島D燈飾終於唔係星星喇!!好靚~~

    回覆刪除
  14. 終於都收到喇~聖誕快樂!
    可能係你以前無留意啫~
    半島今年真係好得,我估你返來時都應該未拆啩~

    回覆刪除