星期六, 2月 09, 2008

寒冷天氣警告下

當室外氣溫只得8.1度、室內氣溫是15.9度時,我在做甚麼呢?


珠記工廠仍然運作,今次的訂單是「封利是」。

每年這工序是外判給Winnie的,可是今年她很忙,沒一天在家,結果我便要親身上陣了。
一張一張地將紙幣對摺後,放入紅封包內,流水作業,其實頗悶!明年還是將這工序再外判好了。

14 則留言:

  1. 工作確實有點悶喎!
    攞本信州研究下,解下悶啦!

    回覆刪除
  2. 我通常在年卅晚封定少量旁身,需要用之前才再封需要的。

    回覆刪除
  3. 我今年封咗嘅利是都派晒咁濟
    要再封過
    對我來說,封利是都幾好玩架(尤其係數量唔係咁多嘅時候)。

    回覆刪除
  4. 吓!大頭仔你都派利是?
    咁我要帶Winnie黎同你拜年先得喇!

    Ellen,
    嗰本是九州來的。

    意粉,
    你呢個化整為零方法,我出年會照辦煮碗。

    回覆刪除
  5. 有呀!今日都派咗幾百蚊呀,不過應該又收返幾百!派利是畀啲小朋友好開心架!

    回覆刪除
  6. Ellen,
    仲唔帶埋大小Kitty同大頭叔叔拜年!?

    回覆刪除
  7. 大頭叔1早叫我同Kitty分手啦!
    我驚到時大頭叔唔肯開門比我同大小Kitty呀~~

    九州都想暑假去1次喎!

    回覆刪除
  8. 暑假時間去九州,又無嘢睇又熱死喎!

    回覆刪除
  9. 年尾就1定會走1次啦!
    但暑假都想去喎!

    回覆刪除
  10. 年尾去邊好呢?
    Ellen和司機哥哥有無提議呢?
    今次要好好準備一下先得。

    回覆刪除
  11. 去邊都無所謂~~
    但1定1個都不能少,包括kitty
    最緊要有D雪,就最好啦!

    回覆刪除
  12. 搭訕: 暑假去久住高原睇花同避暑囉!

    回覆刪除