星期三, 2月 13, 2008

同李克勤拜年

今個新年又可以同李克勤拜年,真好!
我不是李的粉絲,但用一百元便可以渡過一個賞心悅目的晚上,兼有一個靚靚搖鼓做記念品,真划算。


整個演唱會的音樂便交由這隊小型管弦樂隊伴奏,出來的聲音效果,當然比用電子音樂來得真實動聽悅耳啦。始終認為用小提琴演奏「大會堂演奏廳」最動聽傳神。
現場所見,趙增熹既要彈琴、又要做指揮,神乎其技,高人也!一邊聽著遊揚樂韻,一邊欣賞趙增熹的指揮,絶對是雙重享受。



舞台燈光方面,沒上年「得心應手」的花巧,這幕算是全場最可觀了!


克勤這個天使造型,其實有點兒怪怪的,聽說是他太座的傑作。^_^




中間加插了琵琶伴奏,對喜歡中樂的我來說,是額外獎賞。


之後,獎賞陸續有來,克勤竟然請來我的偶像 - 「嗩吶掌門人」郭雅志 伴奏「情非首爾」和「舊歡如夢」,簡直令我心花怒放。




最後,演唱會在克勤的一輪勁歌熱舞中結束。

11 則留言:

  1. zoom 起黎,d 相都影得幾清噃 ^_^

    回覆刪除
  2. 我就唔係咁接受李克勤扮到古靈精怪個樣。

    回覆刪除
  3. 唔通係 fz18 出場?
    李克勤我只喜歡他比較早期的歌。

    回覆刪除
  4. Ellen,
    山頂位影唔到吖!

    Wordy,
    部機有防手震嘛。

    意粉,
    佢的衣著我一直不敢恭維。

    大頭,
    山頂位咁遠,fz18點可以唔出動呢?
    克勤的新歌都有幾首好聽o架,例如:我不會唱歌、婚前的女人。

    回覆刪除
  5. 但係我 zoom 得近都照手震啊
    唔通係我用咗 p mode?

    回覆刪除
  6. 真係影得好清, 唔講的話, 以為你$100可以坐到好前忝, 咁成場用相機睇咪好過睇大螢幕 ?

    回覆刪除
  7. 初初我用iA mode拍攝,之後發覺啲相比較暗,便想起司機哥哥教的A Mode, 即時光圈先決,咁咪試下囉,點知出來個效果又幾好咁喎~

    galaxy,
    個大銀幕比的燈光裝設遮住睇唔到,不過我又無用個相機當望遠鏡嚟用。

    回覆刪除
  8. 我嗰晚拍花車,司機哥哥教我用 p mode,啲相好夠光,但就 zoom 時好震啊!

    回覆刪除
  9. ZOOM遠時對唔準焦, 我會轉用MF, 可能會好過AF架.

    回覆刪除
  10. 我都有2個你的克勤演奏廳搖鼓想賣,你想不想要

    回覆刪除