星期三, 2月 20, 2008

泰屋

生肖運程話我驛馬星動,但到現時為止,這顆星仍未見有異動,反而食神卻時常來探我。
新春到現在,沒煮過幾餐,都算是個紀錄吧!
昨晚,與Winnie死黨同學團拜,選了這間在坳頭的泰屋。
這餐廳佈置頗花心思,置身園內,便仿如身處芭堤雅某大酒店池邊園林餐廳,很有熱帶風情。


正門


很別緻的石油氣暖爐


園內一角


麥啤


馬拉盞通菜


酥油餅


泰式金邊粉


炸蝦餅和沙爹雞和豬
蝦餅美味彈牙,沙爹則明顯不及沙爹軒。


黃咖喱雞,對我來說不辣,而Winnie則剛好。


粉絲蟹煲


印度烤餅


甜品

整體食物不過不失,價錢亦不貴,而且環境氣氛一流,如果不用考慮交通方面的話,這誠然是一個理想的約會地方。

謝謝各位小朋友為我帶來一個輕鬆愉快的晚上,謝謝你們的糖果手信,更謝謝神秘人的不順風車。 

7 則留言:

  1. 鱔稿王好耐之前介紹過,依間餐廳梗係好黑嘞,d 相效果麻麻。

    回覆刪除
  2. 真係好鬆郁矇喎!
    呢啲咁偏遠嘅餐廳睇怕我都冇乜機會幫襯。

    回覆刪除
  3. 喺呀!開閃燈又死,唔開閃燈又死!餐廳的燈光是拍友死敵,不過又好啱啲一pair pair拖友遊車河到來,吃個浪漫燭光晚餐。

    回覆刪除
  4. 我都去過呢間食野, 好多人架, 食物都吾錯.
    但真係要有車至方便羅!

    回覆刪除
  5. 神秘人?winnie男友?
    可以和[後生]一輩把酒談心,好羨慕啊~

    回覆刪除
  6. Joeyee,
    我呢晚都好多人,真喺估佢唔到,好彩有訂位唧。食物方面都唔錯,但就沒有驚喜囉。

    Maymay,
    畀個「叻」你!

    回覆刪除
  7. 呵呵~神秘人...
    係咁黑的環境,我會照開閃架,好過影唔到ma.

    回覆刪除