星期一, 10月 01, 2007

Work hard, play hard - part III

三天假期最後一擊,國慶網友羽毛球大賽,地點選在九龍公園體育館,貪其附近食肆林立,打完波可以有啖好食。


睡寶寶為了一句戲言,今天竟然早到半小時,連萊少都說要給她五個叻!

網友W雖然久疏戰陣,但手法正宗,一看便知曾受訓,可惜今回勇戰受傷,要看他表演,恐怕要過一段時間。

賽後轉戰和宴,五個人四個堅持五個套餐也加大,食量驚人,更嚇親萊少添!

前菜


牛,另外兩碟沒入鏡







一輪狂風掃落葉,很快便掃清!

甜品我選了綠茶雪糕,很好味可惜太少了,還不及半個乒乓球大!


由於有網友有八五折咭,埋單只是$580,抵!

10 則留言:

  1. 和宴的雪糕真是史上最細啦!

    回覆刪除
  2. 大頭~~
    有偷拍到你咩?

    睡寶寶除了喜歡睡,還喜歡跟大家玩呀~~

    回覆刪除
  3. 我差d要收劉鄧肖像費~~^o^

    回覆刪除
  4. maymay 邊有露面呀!我正面全 x 呀!

    和宴的雪糕真有點過分,好彩我要了珈琲。

    回覆刪除
  5. 按比例,其餘2位出鏡範圍多D喎~~

    回覆刪除
  6. 我見你第一幅相,以為你己經飛到日本添!

    回覆刪除
  7. rempei,
    我都想!不過唔喺囉!>_<

    回覆刪除
  8. 係喎,第一張相有d似日本商店街口~

    回覆刪除