星期一, 10月 08, 2007

我的副業

很久沒更新這網誌了!因為最近忙於編寫行程,既要為某君執拾她的關西行程,乘車資料;又要為自己的十二月行程作準備,上網找資料已成為每晚在家時的指定動作。昨天,某君終於起行了,又完成一個job,好有滿足感之餘,又可以鬆一口氣。豈料,今天Winnie又為我接了一個新任務,就是為她的上司找日遊套票、度行程。幸好,只是大阪加嵐山的五天行程,對我而言還算駕輕就熟。至於自己的北近畿行程,卻有點難度了!六天行程換五間酒店,行李安排上真要花點時間盤算,本想過玩自駕,便不用顧慮行李問題,但又怕到時遇著大雪反而麻煩!今次真是無得去時又閉翳、有得去時又頭痕!

10 則留言:

  1. 你不如改行編行程仲好喎!某君順利回來後給你送上手信你滿足感更大啊!

    乜我地天天換酒店架?咁咪要拖住個喼行姬路城囉。>_<

    回覆刪除
  2. 大頭:依個世界有樣野叫 locker ~

    回覆刪除
  3. 呢個副業都好幸福唷!

    回覆刪除
  4. 大頭仔,
    某君盡興而歸我的滿足感會更大!
    如果轉行可以搵到依家份人工,唔駛你講我都轉行好耐啦!

    小妹,
    幸唔幸福睇你點睇啫!
    有些人覺得是苦差,但我就非常之樂在其中!

    回覆刪除
  5. 最幸福係有得編有得去!

    回覆刪除
  6. kitty行李喼可以幫我拖5日嗎?>_<

    回覆刪除
  7. 大阪嵐山五天行程~我都識編喲!哈哈!^o^

    回覆刪除
  8. 編行程都可以好好玩呀!! 如果果個人你唔係幾LIKE的話仲可以整古吓佢... :)

    回覆刪除