星期四, 10月 25, 2007

有人出事了

今早回到學校,收到一個很震撼的消息,體育老師昨晚踢足球時,弄斷了腳後踭韌帶!
今天經醫生診斷,需動手術在身上取出另一條韌帶駁回!之後要休息個多月等傷口復原,然後做物理治療!聽來也感恐佈!人真脆弱,輕描淡寫的一個動作便出事,聽說他事前已做足熱身呢!
希望他快快康復,返回工作崗位!

7 則留言:

  1. 其實我都有啲驚架
    我打波好少做熱身……

    回覆刪除
  2. 駛乜驚!
    該死唔駛病,我同事做足熱身都搞成咁,天意如此。可能最近太多聯校活動要佢統籌,上天畀個機會放佢長假啦!

    回覆刪除
  3. 有D野真的是整定的.
    大家做運動時都要小心哦.

    回覆刪除
  4. 去旅行前你已經做足熱身, 應該無事ge, 放心! ^^

    回覆刪除
  5. 意外嘅野,想避都避唔到架,
    盡量小心d囉!

    回覆刪除
  6. 年紀大左, 筋肉都生硬左, 劇烈運動容易受傷。
    我即使現在少少傷口, 疤痕耐耐都唔散, 甚至唔散 !

    回覆刪除
  7. 我差唔多兩年前去踢波仆親,結果足足成痛足三個月,連在床上轉個身都叫苦連天,直到依家舉高手仍會隱隱作痛,真係唔認老都唔得!

    回覆刪除