星期一, 10月 29, 2007

吹台風

兩天內分別收到三份台灣手信,真窩心!


老師送的、精緻得不願拆開的吉蒂鳳梨酥


Winnie同學送來的鳳梨酥

最特別是這個由Amy 寄來的台中名物 - 太陽餅 ,賣相活像香港的老婆餅,好吃嗎?見仁見智,但肯定誠意十足!

13 則留言:

  1. 鳳梨酥盒好懷舊呀~~
    台中名物是太陽餅,下次買吉蒂太陽餅,包你愛不釋手~~

    回覆刪除
  2. 我未食過太陽餅呀,好想試吓呀!
    馬交例牌手信,睇怕你都無興趣個呵!

    回覆刪除
  3. 乜無吖?
    有無杏仁餅或者花生糖咁呢?

    回覆刪除
  4. 我都想試一啖咁多太陽餅啊!

    大頭:有冇迷你原粒杏仁餅呀?^_^

    回覆刪除
  5. 台灣的小食真係冇得彈,問題係見到樣樣都想買,但行李空間有限,所以你朋友咁有心,真係可喜可賀 (通常我去完買回來的自己都唔夠食,真係唔多捨得送俾人喔!) :)

    回覆刪除
  6. 杏仁餅冇貨喇,最多我去 x 光買番盒喇!

    回覆刪除
  7. Maymay,
    我驚你試後大失所望!
    星期六給你!

    回覆刪除
  8. 剛發現之前你提過的上海航空大阪特價飛重新開售,只需$1150,由即日起之三月底有效,似乎冇話旺季唔用得或者要加錢。如果聖誕同農曆年真係可以用呢個價錢買到就真係勁勁勁抵! 雖然轉接D, 又唔係日日有機,但好似停上海唔駛加錢喎。有冇人有興趣? 可以CHECK CHECK www.ticket.hk

    回覆刪除
  9. Ray,
    謝謝通風報訊!
    聖誕嗰次都未去,如果我現在就買定復活節的機票,會唔會過份咗呢?

    回覆刪除
  10. 劉鄧~~

    不過份,我正有此意~~~嘻嘻~~~


    大頭~~

    香港都有鉅記呀~~

    回覆刪除