星期日, 9月 02, 2007

暑假終了!

轉眼間暑假又完了!
是時候要和Casual wear 說再見!
西裙、西褲、恤衫和高跟鞋,我們又見面了!
趁還有假期,星期五取了一天假與剛從意大利旅遊回來的舊上司茶聚。
一見面便說個沒完沒了!我們由十四歲狀元、英文科會考轉評分機制、新高中課程說到大家最近的旅遊經歷,一坐便是四小時!席間談到我為何抗拒歐遊,我說除了怕長途飛行外,歐羅高企亦令我卻步,好像買支礦泉水飲用也要一歐羅以上,折合十多塊港幣,太貴了!之後舊上司太太還為我補充,何止飲用水貴,連上洗手間放水也分分鐘要付上十多塊港幣費用!哈哈~~
所以,為何我對旅遊日本最情有獨鍾了,因為在日本我是不需要為使用洗手間而需付上任何費用啊!




星期六,打算一家到King Ludwig Beerhall & Restaurant 來過下午茶自助餐,豈料Ming玩自閉,寕願自己一個到泳池曬太陽,最後便只剩下我和Winnie同行了!
德國豬手依然皮脆肉香,非常美味!
取食物期間,瞥見隣桌食客將豬手皮切走棄之,我登時心痛不已!


甜品的質素也不俗,尤其是那個芒果布甸,Winnie認為比帝苑做的還要好!



最後再來一杯麥啤,為這個充滿驚喜的暑假完結乾杯!

11 則留言:

  1. 你的「放水日遊理論」很有趣,哈哈 ~

    上星期到 King Ludwig 吃過晚飯,這星期也可能會去一次。

    回覆刪除
  2. 同阿女嘆下午茶,把酒談心,好温馨喲!

    回覆刪除
  3. 其實我唔係咁想暑假完結,因為由今日開始每天出門口都要等好耐電梯,路面交通又繁忙了很多。

    話時話,我都唔會食晒啲豬手皮!

    回覆刪除
  4. 有得揀都會揀番生女或者唔生!
    話知我奶奶恨抱男孫恨到發燒啦!

    回覆刪除
  5. 9月3日, 我返工遲到1分鐘, 明明已經早左出門口...

    豬手, 好掛住呀!
    劉鄧同WINNIE的感情同相處模式, 真係好令人羨慕!

    回覆刪除
  6. 小彭,
    相處之道都是你就吓我,我就吓你咁啫!兩母女都唔會例外!

    Galaxy,
    好耐無見!
    麥啤雖然好好味,但我只是間中飲吓,驚飲得太多會變肥婆!

    回覆刪除
  7. 這餐館似乎好啱同朋友飲野傾計喎

    回覆刪除