星期一, 9月 17, 2007

心思思

今個聖誕節的日遊機票實在貴得令人咋舌!動輒要多付1,400元或以上!無可奈何之下,惟有用假期遷就!
如果選擇27/12出發,坐國泰航空的套票大都只需多付數佰元便成!日期算是選定了,至於會去哪兒,便要視乎哪一個航班有機位而再作決定了。如此這般的籌劃行程,自己都感到失笑!難怪Winnie會贈我一句:「咁即是為去而去啦!」

13 則留言:

  1. 每次去玩~~真是為去而去喎!
    唔想去或者假期唔啱,即使幾平都唔去啦~~

    回覆刪除
  2. 06年12月, 老闆一家係26號出發, 加$200左右, 真係抵好多... 要早四/五個月book的.

    回覆刪除
  3. 我都想去, 但又係礙於價錢關係 ^^

    回覆刪除
  4. 依家連非旺季機票都巧貴呢!>_<

    回覆刪除
  5. 有時未知個時間可唔可以放假,未知有無伴!
    未知有無旅費!邊可以預早成半年訂位唧!
    昨天問旅行社大阪回程還有機位,今天訂已經要waiting!真是時不與我?!

    回覆刪除
  6. 冇辦法啦,鬼叫而家歌舞昇平咩,D航空公司而家唔搶錢等幾時喎! 所以黑心D都係咁講,我最鍾意經濟肅條,千幾蚊就可以買到張日本機票... 反正所謂經濟好都只係會益到D大商家同大炒家而矣...

    回覆刪除
  7. 今日先同人講起,e+想去旅行,有$並不是大晒,有時間早D去訂飛,才是上算哦!

    回覆刪除
  8. 今次張飛價位可以接受,下次唔想住喇,因為基本上放棄左復活節飛,因為換唔到理想班機,又講唔埋到時候行唔行得開。

    回覆刪除
  9. 我聽agent講, 試過有人wait唔到位(去開學個d地方), 打算去機場俾錢買正價票, 不過航空公司都唔賣!

    回覆刪除
  10. 如果聖誕呢期唔去,農曆年更加貴又唔去,
    分分鐘要等到復活節先有得去喎,
    劉鄧俾d日本蟲係咁咬,頂唔頂得順呀!

    回覆刪除
  11. 我會用盡各種方法~~
    神啊!請給我們回程機位~~

    回覆刪除
  12. agent回覆,AI回程仍然係waitlist,另10月中先deadline

    回覆刪除
  13. 希望大家都可以WAIT到啦 ^^

    回覆刪除