星期日, 9月 09, 2007

最近人很懶!
做晚飯專挑些最簡單的;做好後連自己也不想吃!
抽屜內塞滿了最近新買的衣服,連門也快要關不上了!可是我就是沒心情執拾,將那些舊的找出棄置!
日遊回來後,買回來的手袋、茶葉等還擱在家中某角落!更枉論將所拍的照片整理妥當放上相簿了!
再過兩個星期,日文班便開課了,但我還未將去年所學的重新溫習一遍!
連上網、寫網誌也提不起勁,我究竟出了甚麼問題呢?
是日遊後創傷綜合候群症發作嗎?

18 則留言:

  1. 日遊後創傷綜合候群症佔七成,其餘三成可能是天氣轉變,變得有點渴睡或容易疲倦吧。

    回覆刪除
  2. 我每次去完旅行買嘅嘢都要放一年半載才融入家裏,很正常啊!
    我相信日文班開課後你以往的幹勁就會返嚟架喇!

    回覆刪除
  3. 咁啱ge, 我都係! 原來好多人都有呢個徵狀, 我晌日本帶番黎d野, 都要擺一段時間先郁下佢!

    回覆刪除
  4. 劉鄧中毒好深~九一五先來個運動+美食治療,睇下醫到幾多成,其餘的咪等冬日之旅覆診攪掂佢囉!^o^

    回覆刪除
  5. 依d算唔算係玩"創"左呢 :P

    咁915咪要食日本野?

    回覆刪除
  6. 長假期後不安綜合侯群症,治療方法係立即準備下一個旅程資料!

    回覆刪除
  7. 春遊番來之後,好有失落感,個人點都 boot 唔起,旅途中已寫好既遊記都劈埋一邊,好似漏左某部份係日本 ……

    回覆刪除
  8. Roy,
    Work hard, play hard 嘛!

    Maymay,
    你快啲post個行程出來畀我止吓咳啦!

    小彭,
    我們算唔算同病相憐呢?

    大頭仔,
    日文班開課便死多兩錢重!

    Wordy,
    希望這症狀唔會發生在你身上啦!

    回覆刪除
  9. 我整得七七八八喇,不過呢期三位姊妹都咁忙,我唔想煩親大家吖嘛,明天貓俾你地吓!

    回覆刪除
  10. 劉鄧,禮拜六要好好出一身汗啊!

    maymay 出咗機票嗱?

    回覆刪除
  11. 唔緊要啦,去完旅行唔多唔少都要D時間適應番殘酷的現實,我冇去到日本都係咁懶就真係無藥可救啦!

    日文班幾時開課呀? 我就22/9,上年學果D好似已經還番七七八八俾老師啦! 十二月仲要考日能試,認真大鑊!

    回覆刪除
  12. 大頭:機票同酒店都攪掂晒喇!

    回覆刪除
  13. 唔... 我今次打算再買少d野... (幻聽中:聽住先!)... 不過依舊未出發, 就諗定下次要去邊!

    上jalan/rakuten睇下有咩筍盤, 都可以止痕止痒一陣!

    1月1日(or 2日), 一定一定一定要買福袋! 記住呀!

    回覆刪除
  14. 一年365日,老師至少有300日是懶洋洋啦~~

    回覆刪除
  15. 小彭,
    呢頭話買少啲嘢,嗰頭又叫人買福袋,你哈日病發作得好利害吓喎!

    Ellen,
    你都起碼有65日是推行turbo啦!

    回覆刪除
  16. 劉鄧的心遺留在日本了!

    不如你成袋比我, 我幫你執丫!^^

    回覆刪除
  17. Joeyee,

    唔駛攞來攞去咁麻煩啦!
    你來我家幫我執咪得囉!

    回覆刪除
  18. 彼此彼此喇,愈近十五號就愈無心情,原因早已講了…
    但到時一定會出現,我已準備了鼓油和柚子醋!

    回覆刪除