星期二, 8月 07, 2007

Day 3 簡報 – 誓要入高山

今天最後都是用了最正常的方法 – 飛驒號火車入高山。
車上遇到一位おどさん,非常熱情,不斷跟我談天。
我用盡平生所學與她溝通,可惜大家都只是明白一半!
最後,她下車時,吩咐我一定要大量食高山的美味食物,我當然要照辦啦。



我的午餐 – 山菜烏冬


我的下午茶 – 元祖牛玉燒


我的晚餐 – 丸明
這個套餐只需2,580日元,非常便宜。
好吃嗎?
請看相片自行判斷!





我所住的酒店就在高山駅對面,房間非常新淨闊落。


我住在十樓,可以盡覧窗外遠處群山,美不勝收!
唯一的缺點是便是只可以借用大堂的一千零一部電腦上網。


高山七夕祭是街上到處張燈結綵,晚上則在國分寺通り和在下一之町通り街上設有攤檔,形式類似我們的行年宵,氣氛熱鬧。
大部份攤檔以食和玩遊戲為主,我想最開心會是小孩子!


13 則留言:

  1. 看見那碗湯烏冬麵,肚子很餓……

    七夕祭還沒完?

    回覆刪除
  2. 咦,點解遊記搬左屋既?

    用大堂電腦都可以做遊記,劉鄧好犀利!

    回覆刪除
  3. 嘩,個晚餐好吸引啊!
    好想看七夕祭啊,多放些相片或多介紹一下可以嗎?當然要等你無拘無束上網時先喇!
    繼續一切順利啊!

    回覆刪除
  4. Maymay,
    咁正的話下次你都要試吓!

    Wordy,
    這間小舟溜溜步有介紹的,我見有日本人帶住本書來覓食。

    意粉,
    這個是簡報嘛!
    有時間會搬番過去的!
    好彩今次我有帶到手指啫!

    Ellen,
    我未够十一點便瞓,都好早吓喎!
     

    回覆刪除
  5. 大頭仔,
    七夕祭氣氛好熱鬧,好好玩!
    下次你可以考慮一下這個時候來高山,天氣好之餘又不太熱,周圍綠油油!

    回覆刪除
  6. 間酒店既酒廊係咪鋪地磚架?

    百幾蚊有份飛驒牛dinner set,晌香港邊度搵,不過睇相定論唔到好唔好食喎~

    回覆刪除
  7. おばさん看來很友善呢 ~ 一個人在途上,和其他人溝通的機會會較多。

    回覆刪除
  8. 係喎おばさん先0岩喎......

    回覆刪除
  9. 晚餐超值,我都好想係夏季去一次祭, 好好氣氛呀!

    回覆刪除
  10. 睇見你個晚餐果D牛肉...真係口水都流晒出來... 勁羨慕呀!!! 不過如果係我就恐怕會唔夠喉, 好可能會忍唔住叫多一set...

    回覆刪除