星期日, 8月 12, 2007

大阪到著

日本的交通系統真是沒話說!
當你今早飲過早茶回來,我已由北陸來到關西了!
大阪今天的氣溫是36度!救命!
現在打算到難波的Pepper Lunch 食個late lunch,今晚見!

13 則留言:

  1. 我仲未飲早茶呀!
    不過一陣出去下午茶,睇吓到時你又去到邊!:p

    回覆刪除
  2. 想提一提,如果您要買藥房野,心齋橋內的藥房價格絕對係best price!(但當然要格一格價啦!)

    回覆刪除
  3. 唯有雪個水蜜桃吃, 再喝罐もも酎ハイ降降溫啦!

    回覆刪除
  4. 晚上的大阪有陣陣秋風吹來,好舒服耶~~

    回覆刪除
  5. o黎緊幾日要做足防曬措施呀!

    回覆刪除
  6. 估唔到大阪夏天都咁熱 @_@!

    回覆刪除
  7. 航班早了四十五分鐘到港,未到十二點半已到香港國際機場!
    回來執行李、買菜做飯,現在才有時間上網!

    回覆刪除
  8. 咁早返到嚟喇!
    平時從日本回來總是覺得香港很熱
    這次剛好相反吧!
    阿明和 winnie 一定沒有食住家飯很耐了!

    回覆刪除
  9. Ming話我將太陽帶走了!
    我離家咁耐,香港天天在下雨;而日本就天天酷熱警告創新高!

    回覆刪除
  10. 貝拉,
    整個旅程我覺得最熱是在金沢那兩天,又熱又沒風!其它地方太陽一收便感到微涼!

    回覆刪除