星期五, 8月 24, 2007

禮物

昨日收到了HKU SPACE寄來的成績通知單,


下年度我可以升班了!
雖然又要破財交學費,但我更期待能夠再與一班同學仔一起努力學習,向種種艱深的日語文法挑戰!

14 則留言:

  1. 咁高興既事要請大家食飯慶祝~

    回覆刪除
  2. 謝謝兩位姊妹!

    Roy,
    無所謂!我會擺番兩圍,你記得帶埋「人情」準時到~~

    回覆刪除
  3. 日本行可以學以致用, 係咪好大鼓勵呢 !

    回覆刪除
  4. Galaxy,
    呢個當然啦!
    對我來說,絶對是一個好大的推動力!

    回覆刪除
  5. 劉劉鄧真的好努力,你設宴,我送禮 ^_^

    回覆刪除
  6. 我會係背後支持你,
    或者督你背脊! ^o^

    努力啊!

    回覆刪除
  7. 恭喜你!
    有一班同學拍住上, 會讀得更開心的! 去埋"實習", 就更有動力! ^.^

    回覆刪除
  8. 幾時擺酒?記得預埋我!

    回覆刪除
  9. Joeyee,
    有你的督促,我的成績一定突「飛」猛進!

    Rempei,
    多謝!

    小彭,
    「實習」的費用好貴喎!我估你都感同身受呀呵!

    Wordy, Ellen, 意粉, Ah Ming,
    為免你們破費,呢種小事就無謂大事慶祝!

    回覆刪除