星期五, 8月 10, 2007

報告行蹤

回到現在了!金沢到著!
在車上又遇到好人,既教我日本語之餘,還送了一盒森永黑糖Candy給我!
Dormy Inn真是好得沒話說,又平又正!

嘩!
香港八號風球咁大件事?!

11 則留言:

  1. 咁快又去到金澤喇!
    記得去rempei介紹的近江町食堂食好野呀!
    http://hk.myblog.yahoo.com/rempei-article/article?mid=1657&prev=1681&next=1634

    今日香港掛八號風球,街上滿是等車的人龍,企到我腳都軟!

    回覆刪除
  2. 甘早番到金澤, 白川鄉景色如何, 快點post 相片, 等我恨吓!

    回覆刪除
  3. 原來香港已經三年無掛過八號風球,所以倒瀉籮蟹咁 ~

    回覆刪除
  4. Maymay,
    我無福消受呀!
    你唔記得我唔食生的嗎?

    Roy,
    我由童話國度回到現在囉!

    lamlamma,
    唔早la!呢邊時間成六點幾la!
    我post 的相出來,我驚你恨死喎!
    等我去浸完溫泉返來先啦!

    回覆刪除
  5. DORMY INN... 我仲未搵到一間就腳GE住下!
    車站附近個商場都好多野食喎!

    回覆刪除
  6. 劉鄧真係驚恨唔死我地
    竟然話去浸溫泉先!!!!
    恨死人喇!

    回覆刪除
  7. 你未影dormy inn的環境同房間俾我地睇喎!

    回覆刪除
  8. 尋晚沖涼有無"線"親? :)

    回覆刪除
  9. 小彭,
    金沢這間好近車站,你下次來買福袋時可以住吓。

    Maymay,
    今日返大阪沒甚麼行程,今晚post 給你看。

    小妹,
    真喺幾滑o架!不過三十幾度浸溫泉,連日本人都吃不消,所以大浴埸都無乜人。

    回覆刪除
  10. Dormy Inn真係好正,係衰在無free早餐供應,上月我都照浸溫泉,仲浸仲4次添,冇蝕低~~~~

    近江町食堂主要賣熟食,去到唔試就等放我係高山唔試"丸明"咁囉~~~

    回覆刪除