星期日, 4月 15, 2007

May May 的自由初體驗 – 追櫻之旅

May May慘被旅行社放鴿子,已報的團臨時不成行!
她當然不甘心白白把假期浪費,於是,很大膽地打算來個自由初體驗!
姊妹有難,我當然很樂意幫手,連夜為她草擬了這個追櫻之旅
計劃在臨急就章寫成,固然未盡完善,加上我未到過東北,亦沒有甚麼實際資料可提供,既然如此,就麻煩各位給點意見,看看這個行程是否行得通,好嗎?

29 則留言:

  1. 我未去過東北賞櫻, d地方唔多熟悉!

    不過我一定揀dormy inn, 新開嘛, 又有得浸溫泉!

    回覆刪除
  2. 出左機票喇?
    間dommy inn評價幾好喎
    唔係話要去石卷嗎?
    今年d櫻花早左,南東北果part可能只見到櫻吹雪,去山形既話可順路遊一遊山寺~

    回覆刪除
  3. 係呀,漏左講秩父芝櫻,今年4月下旬去應會幾有睇頭~
    http://www.chichibuji.gr.jp/shiba-img/06shiba.htm

    回覆刪除
  4. 萊少,
    Maymay買了今天東瀛遊套票。
    間dormy Inn 25/4沒房!
    是否要在山形住一晚,然後直接返東京呢?
    咁樣便可以一遊山寺和試食山形牛了!
    秩父芝櫻可以諗諗,不過要當事人肯先得!

    回覆刪除
  5. 我都未去過東北
    提供唔到咩意見

    希望 maymay 破冰之旅
    事事順利
    玩得開開心心

    回覆刪除
  6. 衷心感謝劉鄧的大力幫助!我才能在咁短時間內作出決定,實現我和husband的自由初體驗。
    今日傍晚到旅行社付款之後,再到書局買了一本東北旅遊書作參巧。
    dormy inn 的房間好像比jal細,正在考慮中。
    先多謝各位的意見,由於今日心情較緊張,以致頭有點痛!現在要先作休息,明天再跟大家談。

    回覆刪除
  7. maymay,
    我也沒去過東北,無咩意見可以俾到.
    但看來那些景點應會好岩你,以風景為主.
    如你真要去川越,我就可以幫手,給你查好車及行走路線.

    回覆刪除
  8. maymay 買的機票是往仙台還是東京?

    山寺要走很多梯級,不過從高處看下來風景很好!去晒藏王泡溫泉啦!

    角館應該可以配合到花期,我強力推薦啊!

    劉鄧你好強啊!

    回覆刪除
  9. 大頭仔,
    Maymay買了國泰東京機票!
    我則建議她住一晚上水溫泉的日本之宿古窯!由山形去好方便,價錢也不太貴!

    回覆刪除
  10. 應該是上山溫泉才對。
    酒店網頁
    http://www.koyoga.com/

    回覆刪除
  11. 係啦
    上水有溫泉我都想去體驗一下 ^^

    回覆刪除
  12. 我去過東北, 但may的行程只有仙台及角館一處地方我去過, 角館櫻花真的很美(照片看過), 角館地方很細, 即日來回沒有問題.

    回覆刪除
  13. 今天頭已沒痛,只是精神還有點渾噩!(我諗這現象還會持續至出發前呢!)
    真慚愧,出哂力幫我那位都沒哼半句,我卻响度呻!

    小彭:我已經揀左hotel monterey sandai,因為房間大d

    roy:我好多度都想去,不過唔夠時間諗(好在有劉鄧幫忙),放工後會再研究研究。

    意粉、小妹:有你地支持,我已經好開心!

    大頭:山寺的確唔多啱我,因我膝頭痛呢!角館我心儀己久,必定到此一遊。劉鄧確係好強,令人佩服!

    貝拉:即日來回的行程,是最適合我這類鄉下仔呢!

    回覆刪除
  14. 上回日遊,我都去過川越喎~~
    我要快D放D相上blog先!

    點解有2次去上野二木の菓子?

    回覆刪除
  15. may may: monterey好呀! 我都係住過 semi double, 床有4呎半, 浴室不是一般日本'啤膠'標準裝修!

    回覆刪除
  16. 如果是我去的話,我會兩晚dormy Inn, 一晚上山溫泉日本之宿古窯和一晚Monterey Hotel Sendai.
    好彩是如果唧!否則便破大財!哈哈!

    回覆刪除
  17. 另外,有無人知25/4是日本的甚麼日子呢?
    成個仙台的酒店這一日都特別滿!而24/4就特別貴!

    回覆刪除
  18. 古窯... 小yee住過, 佢住左... 四晚!

    回覆刪除
  19. 咁小yee對佢的評價如何呢?
    好想試吓他們的山形牛料理!

    回覆刪除
  20. maymay考慮成點呢?

    如果唔去山寺,我覺得直頭唔駛去山形果便。

    回覆刪除
  21. 萊少,
    Maymay決定不到山寺了,咁多出一天時間,去哪兒好呢?

    回覆刪除
  22. 去會津若松啦,仲可以去埋喜多方食拉麵,五色沼也可以喎!
    (梗係要用盡張 pass!)


    Monterey 好呀,近車站,個樣又 grand!

    回覆刪除
  23. roy:唔去山形去邊好呢?石卷如何?易去嗎?

    大頭:五色沼去過了。

    如果再諗唔到適合的地方,可能會在仙台市一天遊。

    回覆刪除
  24. 石卷都好方便吖
    搭仙石線咋嘛
    仲可以重遊松島

    回覆刪除
  25. 石卷唔難去,晌仙台搭仙石線就到(搭快速快d)
    http://www.nobitaworld.com/travelogy/nobita/2005/1st004.htm

    多左一日可以去盛岡賞櫻+食三大麵,又或者剷落日光睇二社一寺晌宇都宮食碗麵~

    回覆刪除
  26. http://www.nobitaworld.com/travelogy/nobita/2005/1st004.htm

    回覆刪除
  27. Maymay,
    石卷都幾好喎!
    有可以食吓魚生,諗諗佢!

    回覆刪除
  28. 大頭:松島已經重遊又重遊過了!

    roy:劉鄧初初都有建議去盛岡架,又可以睇石割櫻添~劉鄧:好唔好番炒呀?
    剷落日光食碗麵....好似激左d噃!意粉話齋:吾老矣,無能為也矣!

    anonymous:睇完大雄個遊記,咁多連環圖~好似已經遊左一次石卷咁,哈哈!

    劉鄧:石卷有魚生食架咩?大雄食咖喱飯咋喎!

    話時話,最近東北旅遊書勁搶手呀~沙田兩間書局都係賣剩一本(俾我買埋),沙田大會堂圖書館就一本都冇!

    回覆刪除
  29. 今日心倩已經輕鬆左好多,机票同JR pass攪掂哂,明日到手;劉鄧今日又幫我解答了很多疑問,真係唔該哂大家!

    回覆刪除