星期三, 4月 18, 2007

網友俱樂部

上星期六約了幾位網友飯聚,今次搞搞新意思,在金龍船雀局!房間是意粉訂的,非常闊落舒適,還有一部大電視讓我們接駁萊少在沖繩買回來新鮮熱爆的Wii遊戲機。


未開始玩遊戲前,先來個下午茶醫醫肚。食物有Jenny Cookie,大頭仔買來的泰昌蛋撻、沙翁等和各類的沖繩零食!真是未食糊已飽了一半。

下午茶後,各式其色,Wordy在表演他最灑家的網球技術;小妹原來是保齡球高手;大頭仔的保 齡球技術也不遑多樣,與小妹齊齊來個雙冠軍!而萊少最勁!拳賽及竹戰都大獲全勝!

晚餐菜式亦由與金龍船經理非常熟稔的意粉發辦


















餸菜非常美味可口,尤其是那燉湯及脆皮炸子雞,燉湯濃甜,雞則皮脆肉滑,好味得不得了!
當那個砂鍋蝦醬啫啫唐生菜上檯時,吱吱作響,好不吸引,各人爭相舉筷,食後還嫌不夠,剛好經理傑哥巡到,立即多送一鍋給我們,嘩!簡直招呼週到!謝謝有 face 的意粉! 
席間談談笑笑,很快又渡過了一個愉快晚上!

16 則留言:

  1. 網球我會看不會打,獻醜了……

    也最喜歡那唐生菜和炸子雞

    回覆刪除
  2. 喂,保齡球我同小妹同分,雙冠軍喎!

    回覆刪除
  3. Sorry !唔聽得你有打保齡添!好!即改版!

    回覆刪除
  4. 竹戰都只係小勝,雖然病病地,但d摸手就唔錯~

    係咪會買部Wii玩下?

    回覆刪除
  5. 睇到D"前菜", 根本唔使食晚飯都飽啦! ^.^

    回覆刪除
  6. 我嗰日簡直丟哂麻雀王嫂嘅架!!

    回覆刪除
  7. 萊少,
    Wii邊到有得賣呢?
    不過就算買都要等Winnie考完試先!

    回覆刪除
  8. ellen,純粹都係果日lucky,自摸左好幾鋪,仲有鋪係海底撈月添~

    劉鄧,黃金果d賣開game既地方都有,上星期問過主機約HKD2,300。依幾晚無咁病,我都有同萊嫂一齊打Wii ^__^

    回覆刪除
  9. 唔,原來小妹對碌拎咁有天份,我自己都係果日至知咋! :P
    [網友俱樂部]起得好貼題!有創意!我鐘意!

    回覆刪除
  10. 老實說
    我對 wii 也有點動心!

    回覆刪除
  11. 我早在農曆新年去日本時想入貨啦~~
    不過賣光光之嫲!

    日本買最多要¥25000,賣$2300,差不多1對10喎!唔買.......住~~

    回覆刪除
  12. 香港賣$2,300係包埋火牛同改機,唔計改機果part(如玩正版)...

    25,000yen(日本買主機)+120(香港買直插牛) = 約$1,800 :P

    回覆刪除
  13. 好愉快的一晚, 有雀局, 有WII玩, 有野食, 有晚飯......WII呢排風頭好勁. 大頭: 買啦, 你會鍾意玩的.

    回覆刪除