星期二, 4月 03, 2007

放假

還有不足兩小時,我便可以當上九天全職家庭主婦,想想也開心!
現在,滿腦子是怎樣充實地「浪費」這個假期!
煮些甚麼來吃好呢?
去哪兒覓食好呢?
先看哪一本書好呢?
又或是,買哪一套DVD好來看好呢?
哈哈!好像有點兒在這裡「晒命」!

12 則留言:

  1. 對我來說的確是晒命啊!我就只得那五天紅假!

    你的各樣計劃應該可以完全把這個假期浪費掉!

    回覆刪除
  2. 做人要知足!
    我是因為知足才晒命啫!
    um~~個理由都好牽強呵!^3^

    回覆刪除
  3. Galaxy,
    我也想任性一次!
    但Winnie 和 Ming 都只是放紅色假期!
    而且這個星期五,我要上日文課,不想走堂!

    回覆刪除
  4. 咁今晚可以晚些睡
    明天之後日日瞓過夠

    回覆刪除
  5. 我地呢邊只有四天假期, 好慘 >.<
    瞓醒自己整早餐, 之後去買下餸, 跟住hi-tea, 回家煮下飯, 飲飽飯看套戲, 好快又一日. 我的放假生活就係咁....

    回覆刪除
  6. 暑假去邊度玩?是否任性之旅?

    回覆刪除
  7. 上個禮拜貓左d私人寫真俾你,有冇收到?

    回覆刪除
  8. 你就好喇,恨死隔離!

    回覆刪除
  9. Maymay,
    收到了!
    我之前在ec2japan網站已看過了!
    暑假本來約了個同事同行,但計劃可能有變!

    貝拉,
    我大多數放假日子的節目也和你差不多!

    大頭仔,
    係可以夜啲瞓,但我捱唔到夜瞓呢!
    昨晚未夠十二點便「捐」咗入被竇!

    Ellen,
    星期五雖然是公眾假期,但日文班卻照常上課。老師見大部份同學是日放假,便將上課時間改為上午。

    Ah Ming,
    唔駛恨死隔離嘅!
    我放假但我的工作是沒有人代勞的。到我返工時,面對堆積如山的文件,你便會話唔放好過放的了!

    回覆刪除
  10. 唔好諗工作了
    就放完呢九日假之後慢慢先做喇!

    回覆刪除