星期六, 4月 07, 2007

幸福週末

想試和宴很久,終於今天有機會了!同行的還有一班好友,能與他們一邊分享美食,一邊談天說地,我感到很幸福!


前菜


隨套餐附送的飯和湯


雞肉,美味,但要和豬、牛比較,當然被比下去啦!


豬肉,看似很肥但經過燒烤後放入口中,一陣甘香直衝味蕾,沒有一點兒肥膩的感覺!


牛肉,真的好得沒話說,要試過的人方知道它是如何美味,絕對值得推介!


牛舌 ,散叫的,可惜薄了一點!


飽食一頓後,大家便一邊分享意粉 千里迢迢由日本空運到港的苺一衣,一邊細聽她娓娓道來今次的旅遊經歷,美食加上第一手遊記,幸褔指數立時爆燈!此外,她還為Winnie預備了另一盒苺一衣,真令我感動萬分!誰敢再說網上沒真正的友誼呢!意粉,謝謝你!

飯後帶著依依不捨心情與他們話別後,我便信步向太陽廣場的方向行去,目的是想到 Tomato Bookshop買些日本旅遊書。豈料,書店和 Italian Tomato 一起結業了!



結果書買不成,幸好有方力申真身做安慰獎!



另加一盆盆美麗的繡球花,點綴著遊人不多的廣東道,今天對我而言是一個非常幸福及難忘週末!

22 則留言:

  1. 劉鄧: 今天我想起你呀! 我買了200G國產牛同日本西瓜吃(一PACK散裝)! 呢個旅程, 真的要多謝你, 如果唔係, 我唔會咁快走去玩伊勢!

    回覆刪除
  2. 我覺得這假期香港真的很靜,幸好早了回來,還有三天可享受一下。

    回覆刪除
  3. 我攞走的兩件苺一衣最後在尖沙咀鐘樓下幹掉。感覺也很幸福!
    那書局會否在另處重開啊?

    回覆刪除
  4. 大頭仔,
    在鐘樓下食苺一衣咁浪漫!
    如果你發現書店的新蹤影,就話畀我知啦!

    意粉,
    條街真的少了很多人!
    可以在香港過一個清靜的假期也不錯!

    小彭,
    食緊草苺、和牛同西瓜,感到好幸福,所以想起我哩!

    回覆刪除
  5. 好幸福福福福))))))呀!
    我下個禮拜都要食番夠本先得!(係食糊呀~嘻嘻!)

    回覆刪除
  6. 錯過左意粉的遊記現場報導,可惜極了!

    回覆刪除
  7. 劉鄧, 我晌酒店玩SHABU SHABU呀! ^.^

    回覆刪除
  8. 咁講好衰……好彩冇跟你去意大利番茄。

    回覆刪除
  9. 劉鄧︰咁可能要去祟光了!
    你知道黃埔吉之島的日本書店也有旅遊書賣嗎?

    回覆刪除
  10. 小彭,
    喺咪好好玩呢?

    大頭仔,
    我真的不知道黃埔吉之島有日本書賣!
    不過知道又點吖!無理由特登入去o架!

    Ah Ming,
    返工緊要啲!

    Maymay,
    現場報導可以過幾日補返啫!

    回覆刪除
  11. Wordy,
    一個人失望總比兩個人失望好!

    回覆刪除
  12. 你去黃埔都方便架
    唔係有架 268x (?) 的巴士直達嗎?
    況且又有你喜歡的吉之島行!

    回覆刪除
  13. 係方便都無理由坐成個鐘巴士去買幾本書
    o架!
    吉之島我淨係會買士多啤梨啫!

    回覆刪除
  14. 劉鄧: そですね!

    紅磡吉之島好呀, 不過我都好少去, 裝修過後左只去過三四次! 嘻嘻!

    回覆刪除
  15. 更正: そうですね!

    失禮晒!

    回覆刪除
  16. 嘩, 莓一衣呀! 好多年(其實只有一年車)無食過啦....好掛住佢呀....

    回覆刪除
  17. 貝拉,
    日本的東西,沒見三幾個月,我已非常掛念,感覺便如幾年沒見般!

    回覆刪除
  18. 和宴呀, 真係好味道呀!

    回覆刪除
  19. Ellen,
    本來約好你這個星期六去和宴咯!
    是你自動棄權喳噃!^.^

    回覆刪除