星期二, 8月 04, 2009

慶生@New York Cafe

劉生喜歡吃這店的煎鵝肝,所以,我在離港前便辦妥訂位。

是晚餐湯為蕃茄意大利菜湯,湯好喝但我吃不到有任何菜的物體。


Ceasar salad,上桌時,不知為何碟是燙熱的,引致最底兩三塊菜葉變軟了。


劉生說,味道就像吃到好吃的東坡肉,入口即溶。我還是頭一次聽人家這樣形容豐腴的鵝肝。


雞比薩,我喜歡的餅底,材料簡單但好吃。


4安士牛柳,肉味頗濃,但似乎是過熟了一點。


餐後飲品,凍朱古力和Cappuccino,Cappuccino的咖啡味稍嫌太淡。

這店真有性格,眼見有人結賬後座位留空,但仍然拒絕walk-in客光顧,所以,想光顧的話,最好事先訂座。

8 則留言:

  1. 我同呢間野好無緣架!

    回覆刪除
  2. 補祝劉生生日快樂。
    我對這店都有興趣,但去到元朗...就不如去流浮山 ^^

    回覆刪除
  3. 呢度d野真係好好吃!
    典解沙田硬係冇好野食架呢?!>_<

    回覆刪除
  4. 師妹:隔離二叔婆飯香啫,哈哈!

    回覆刪除
  5. 意粉,
    嚿牛柳係個晚餐其中一個餸,如果想要大嚿啲,可以另外單點。

    小彭,
    你預先訂枱咪會變有緣囉~
    我去過幾次,次次都見啲人望位輕嘆,所以打定個電話有著數。

    小頭,
    謝謝!
    流浮山又真係幾吸引嘅!

    Maymay,
    可能你食多幾次就厭。

    意粉,
    我都覺得二叔婆的飯好香,例如大埔街市......

    回覆刪除