星期日, 8月 16, 2009

しばらくですね@8月15日

一日不見,如隔三秋,那麼,我和我的波友暨網友們,至少二十年沒見了!
這個週末,遇著是短週,不用上班,正好相約一起打球,順便交收手信。

揪著一大袋重甸甸的手信,頂著大太陽走在這條斜路上,不用五分鐘,我已汗流浹背,很辛苦啊!


經過一輪翻新工程,石硤尾室內體育館確是煥然一新,竟帶點私人會所的味道,而最令我感到欣慰的,便是當我問職員取過儲物櫃鎖匙時,講了一句:「唔該!」,而對方即時回應我說:「唔使客氣,玩得開心啲啦!」,聽後真的感到非常窩心!

練習後,怱怱梳洗過,便趕著過海嚐新去。

目的地就是Maymay 新寵 - 天喜。

星期六的中午,當然是座無虛席,點過菜後,便與再為人父的帥哥寒暄幾句,送上日遊手信,沒多久,迷你三色丼便到。

對!沒錯!落單是套餐,但來的就只有這碗沒任何托盤盛載著的三色丼而已!追問待應,對方說:「因為人多,廚房沒位置擺放,所以......」。噢!這間可不是一般的港式大牌檔啊!


估不到,連萊少的自選壽司套餐,也落得如此命運。而最令帥哥不滿的,便是那件蟹柳壽司,完全沒有想過,這店會用上街市賣十多元一包的假蟹柳來欺場!


對比下,Maymay這個魚生飯就比較正常了! 但當事人卻仍有微言,為何沒有鮮帶子的?為何那件蝦會是熟的?又為什麼魚生飯內會有冬菇的?哈哈~


我的是一個滑蛋黑豚丼,米飯和醬汁味道合格,但那件黑豚,粉厚筋多沒甚麼味道,就像在吃著擦膠! 再看看這個套餐少了甚麼?一直到埋單結賬,待應也沒有替我補上。


等候期間,看見牆上餐牌有這一道菜「仿佛」,真有趣!


吃過雪糕後不久,便埋單結賬了!這時,才看到兼六家主人小頭也正在結賬離開,真巧!這個世界其實比想像中細小。
捉著小頭與我們到Starbucks閒聊一輪,才趕赴下一場約會去。

這晚,又約了我的小學同學聚餐。

雖然食物只是一般水準,但我們又怎會在意呢!
期間最搞笑的,是強uncle的靚模、中女和半百老婦比喻,個中對白,簡直令人噴飯!


這六位同學,便是我當年的送嫁姊妹,這世上除了我的親人外,就數她們與我最親了!

10 則留言:

  1. 漏左你碗麵豉湯?我果碗都係要叫佢先拎黎......
    件蟹柳真係唔可以饒恕!
    尋晚即刻整左信州牛麵豉醬蒸豆腐,好好味;今晚就整左大頭盒牛肉咖哩配烤日本蕃薯,好幸福呀~~~

    回覆刪除
  2. 天喜已經唔再係我嘅寵兒!
    好在有你d手信先開心番咋,多謝晒!^_^

    回覆刪除
  3. 劉鄧,再次謝謝您的手信,辛苦哂!

    回覆刪除
  4. Roy,
    唔使客氣!下次我知道買乜嘢畀你架喇~

    Maymay,
    今次收穫最少係你喎!
    唔緊要,下次補番數。

    意粉,
    我諗係人多水準唔穩定啫~
    畀啲時間同畀多次機會佢,下次再試真先~

    薯嘜,
    唔使客氣!
    淨係睇亞帥哥點樣追住你嗰樽飯素,就已經值回票價啦!哈哈~

    回覆刪除
  5. 好邪呀 ~ 尋晚發夢我地一班人同你啲同學(有男有女)打邊爐 ~ :p

    回覆刪除
  6. 意粉,
    真係好奇怪,點解你會發的咁嘅夢?
    可能係你想約我打邊爐,係咪呀?

    回覆刪除
  7. 哈哈 ~ 依輪我又唔係特別想打邊爐喎 ~~

    根據伽利略分析: 意粉 睇左依個卜 + 聽左某環境團體鬧香港人開大冷氣打邊爐 = 發怪夢

    回覆刪除