星期六, 8月 01, 2009

夢幻夏之旅- 巧合

因為帥哥的一個決定,今天我們由長野坐新幹線到輕井沢購物去。



這件在香港買的 T-shirt,不是甚麼名牌貨色,帶來整整一個星期都沒有著過,今早隨手拈來穿上,之後居然在Outlet的店裏找到一件一式一樣的,這個巧合的機會率究竟是幾多萬分之幾呢?


經過Agnes b' Outlet,全店照價再減七折,雖然之前一刻無想過要買銀包,最後也選了兩個帶回家。我知道這個巧合是一點也不巧合!



出發前三個星期,幫同事趕了一個日遊行程,他主打南信州,而我則大部份時間在長野東北面,當時已估計我們應該沒機會遇上了。

但,世事如棋,再難,有緣的話,在輕井沢的味之街上,我們終歸遇上了!
為此我樂上了大半天!

14 則留言:

  1. 晌異地遇到朋友一定超開心啦!

    回覆刪除
  2. 有緣千里能相會~~
    件衫係咪made in japan架?

    回覆刪除
  3. 意粉,
    係呀!
    我差啲係街度攬住佢呀~

    Maymay,
    應該係由日本黎的中國貨。

    回覆刪除
  4. 大頭仔,
    係呀~
    雖然大出血,但真係好開心。

    回覆刪除
  5. 遇上全店7折真係好難抵抗. 我試過本來咩都唔買, 坐晌車站等緊車, 等等下又心有不甘, 袋仔都去買番兩個先肯走. (個次又係晌輕井沢)

    回覆刪除
  6. 銀包款式幾靚喎,早知搭你買多個俾太座啦~~

    回覆刪除
  7. 我都祝劉生身體健康!事事如意!

    回覆刪除
  8. 我不嬲都抵讚架喇~

    係呀,明哥生日快樂呀!

    回覆刪除
  9. 我代劉生多謝各位。

    小彭,
    七折真係好難忍!
    所以,都係少去為妙。

    Rempei,
    總有機會的。
    或者下次係你親自去買呢!

    回覆刪除