星期二, 8月 18, 2009

港燦遊深圳灣

雖然住處離深圳非常近,但卻一直沒動機和動力,效法一般新界西北的居民,過河刺激祖國的內銷。這天,趁有假期,在團友C的搖旗下,我這個港燦,帶著櫃桶底曾幾何時以一對一換回來的幾百塊錢人民幣闖關去。

實在太久沒經深圳口岸過關,為免有任何閃失 ,我選擇跟大隊在屯門集合乘車。


屯門往深圳灣口岸的交通非常方便,乘巴士不消一刻鐘便到,厲害。
由於深圳灣口岸是實行一地兩檢的,所以過關方面亦非常便捷,讚!

出了關,轉搭往世界之窗的90號巴士,約十分鐘後,便到了總站,我們的目的地就是總站旁的益田假日廣場。 歡樂谷、世界之窗就在不遠處,我還記得很久以前帶妹妹來過這裏,那時周圍是黃土處處,蒼海桑田,如今換來的是一幢幢高樓大廈。


這個商場名店林立


更有溜冰場和高級超市。


最令我錯愕的是,這裏竟然有一間鼎泰豐,不知道它的小籠包質數如何啊?


午餐選了這間大漁鐵板燒,任飲任點放題,不限時間,每位收118元。


食物種類算多,點了菜便等候師父到我們面前烹調。師父雖然很年青,但手法熟練,光看他表演,已令人感到開心。





以這個價位,當然不會奢望有甚麼名貴食材了。然而,材料雖然普普通通,但卻異常味美,以我這個玻璃肚來計,吃了蝦、扇貝、蠔和帶子,都沒有拉肚子,餐後亦沒有要狂灌水的情況出現,這餐合格有餘了。


貪心的我,為了還要多賺一點,那管是中午時段,也拼命將四杯梅酒灌下去,當然,大前提是要這梅酒好喝啊!


飯後,走到下層的超市Ole逛逛,這間超市是華潤萬家集團開的,賣的盡是高檔貨,場內佈局清晰,貨架井井有條,通道闊落,很好逛,如果我家附近也有這樣的超市就太好了!



傍晚時分,扛著一大袋收穫回深圳灣過關,不消一句鐘,便回到家了!

15 則留言:

  1. 大突破呀!哈哈!

    深圳灣口岸我行過 1,001 次,仲要係趕到跳舞個隻。@@

    回覆刪除
  2. 嘩!好似好正咁喎~
    不過我仲未想去大陸!

    回覆刪除
  3. 行熟啲路,下次帶我地班港燦上去行喎~

    回覆刪除
  4. 意粉,
    我諗我都係得呢次咁大把囉~
    你做乜要咁趕?

    Maymay,
    去一次半次當見識吓,無傷大雅啫!

    大頭仔,
    你使乜我帶呀?
    你連係邊度儲到asiamiles都知~

    回覆刪除
  5. 果晚沙頭角已收左關(好似八點半),如果趕唔到連深圳灣都收埋(好似十點半),要等十二點後先可以由皇崗過嫁 ~~~ @@

    回覆刪除
  6. 呢個地方我風聞左好耐, 係我呢邊去都好快, 朋友話個溜冰場好正! 而頂太豐都頂得過.

    回覆刪除
  7. 意粉,
    做乜搞到咁夜?
    有好棘手ge嘢等住做?

    小儀,
    由你嗰邊去,直情快過去尖沙咀啦~
    個溜冰場真係幾正,又唔太多人,等我下次試吓先~
    頂太豐都無人等位ge,真係似乎好過去尖沙咀噃。

    回覆刪除
  8. 你同小yee姐得閒咪過去買下餸囉! ^^
    頂太瘋平過香港好多啦!

    回覆刪除
  9. 人在江湖呀 ~ 上親去都預左唔會早 ~~ @@

    尋晚又闖關,好彩啱啱趕到(沙頭角依家收 2200),我地過左就熄燈喇,如果趕唔到,就要搵地方食飯鏈腳等 2400 過皇崗,揸車果位話西部通道太遠唔願去喎 ~~~ @@

    回覆刪除
  10. 幾good咁喎~
    幾時搞團,有d興趣~

    回覆刪除
  11. 小彭,
    我仲未搵到有街市噃。
    你試過頂太瘋喇?啲嘢得唔得呀?

    Joeyee & Roy,
    我啲煲冬瓜同曾司長有得揮,等我練好的先帶團啦!

    意粉,
    大埔嗰邊緊係由沙頭角去近好多啦~
    我呢排就深深體會到,要「做好呢份工」係一啲都唔容易!可能係以前我唔當係一份工,依家就真係當打份工啦~

    回覆刪除
  12. 係羅, 去深圳都要去街市買冬瓜?!

    回覆刪除
  13. Roy & Joeyee,
    初初我都以為係!
    但原來商場內無論餐廳定超市,那些職員待應全都是外省來的年輕人,講廣東話佢地聽唔明,咁咪要煲冬瓜囉~

    回覆刪除