星期一, 3月 23, 2009

劉家廚房之朴葉味噌牛肉


老細跟大老細北上公幹回來,帶回參觀養菇場時獲贈的手信給我們,我取了一包,打算用來煮小儀相贈的朴葉味噌。
今天工作非常忙碌,遲了下班,固此沒時間周圍搜索靚牛肉,於是在家附近的超市隨便買一盒便算。



牛肉+金菇+朴葉味噌


煎時金菇會出水,將上碟時可酎量加多一點味噌於汁內。


味道真不賴,尤其是那朴葉味噌,只埋怨自己下得不夠狠!

12 則留言:

  1. 塊朴葉一早掉咗,我將包味噌倒咗入樽,得閒拎的出來用黎煮餸。

    回覆刪除
  2. 嘩~~呢味餸真係唔簡單,即使係日本都唔容易食到!

    回覆刪除
  3. 掉o左???!!! 塊朴葉先係精髓所在...
    香港都可以叫有齊各式各樣口味的味噌, 只欠朴葉... 你片朴葉有價有市o架...

    回覆刪除
  4. 可能因為朴葉味噌食用期短啦 ~~

    回覆刪除
  5. 係呀, 朴葉味噌既精髓係塊朴葉呀...

    回覆刪除
  6. Rempei,
    有幾唔簡單,等我有機會又買番的朴葉味噌返黎過你,吓!!

    大頭仔,
    我掉咗塊朴葉啫,你擺到過哂期成包掉埋咪仲連乜味都無~

    意粉,
    尋日間超市居然無肥牛賣,得番呢隻豪州產嘅冰鮮牛肉片~

    小彭&萊少,
    屋企無裝備玩塊朴葉呀,我上次試過學小彭你咁用煎pan整,一大碟都食唔哂,同埋我覺得塊朴葉真係無乜味道噃~

    回覆刪除
  7. 劉鄧,買朴葉味噌之餘請搭埋朴葉料理用和牛!

    回覆刪除
  8. 係喎, 劉鄧遲d可能買到一箱朴葉返黎喎~

    回覆刪除
  9. 朴葉味噌我麻麻,唔駛預我果份,多謝合作 ~~ ^_^

    回覆刪除