星期五, 3月 20, 2009

歸園田居

學校有一個小小的花園,平時只會買點盆栽回來修飾。





今個學年,為了響應「綠色學校」活動,環保小組便搞搞新意思,在花園裏耕種。 多得園丁和同學仔這半年來的悉心照顧,成績出來了。



區區兩行車厘茄樹,長滿了精緻可愛的車厘茄,行人經過時,大都忍不住要駐足觀賞一番。


瘦弱的西芹卻未得到人類的垂青,寂莫地瑟縮在一角。


正在發育的燈籠椒 ,長大後是多大呢?


還有這棵白蘿蔔,經不起小園丁們的不斷滋擾,每天被拔出泥土中觀察生長情況,它拒絕長大了!

以上的雖然大都有其缺點,但至少比這盆人工做的,來得更有生氣和自然美。



在花園裏流連,看著一堆堆耕作,腦海即時想到了陶淵明這首「歸園田居」:-

少無適俗韻,性本愛丘山。
誤落塵網中,一去三十年。
羈鳥戀舊林,池魚思故淵。
開荒南野際,守拙歸園田。
方宅十余畝,草屋八九間。
榆柳蔭後檐,桃李羅堂前。
曖曖遠人村,依依墟裡煙。
狗吠深巷中,雞鳴桑樹巔。
戶庭無塵雜,虛室有余閑。
久在樊籠裡,復得返自然。

我也誤落塵網中,快將三十年了,何時才能如願,退歸園田呢?

9 則留言:

  1. 今晚好似有九百萬~

    啲車厘茄會唔會摘咗去分返畀同學仔架?

    回覆刪除
  2. 唉~
    我都唔買六合彩ge~
    啲車厘茄用咗黎搞義賣,五毛錢一粒,所得全數捐去公益金。

    回覆刪除
  3. 咁多花果,好開心呀!
    車厘茄五毛錢一粒好便宜啊,劉鄧自已有冇買呀?
    中學時個花王叫貴叔,成日送花苗俾我返屋企種架,不過兩棵呂宋芒的大芒果就冇我地份,聽說全分給老師~~

    回覆刪除
  4. 都唔知幾踴躍,每人限買5粒咋~
    我都未輪到,校長就俾咗200元,收咗5粒請我地食,又真係幾清甜

    回覆刪除
  5. D白蘿蔔咁攪法就梗係唔大啦!
    種甘筍快d有收成, 好有滿足感!

    回覆刪除
  6. 今朝最終有無出去睇早場?

    回覆刪除
  7. 唐芹同埋白蘿蔔唔啱季節,梗係長唔大啦。

    早幾年都成日想歸隱田園,但依家心態又有啲唔同左。

    回覆刪除
  8. 好得意, e+種d可以食得既喎! 我以前浸下綠豆咁咋.

    回覆刪除
  9. 小彭,
    甘筍?!好!可以拎黎煲湯又得,生吃又得~
    等我返去提議吓先~

    意粉,
    我都覺得人係唔同階段,係有唔同嘅想法,或者遲多一兩年,我會推翻依家呢個都唔定。

    小妹,
    我就連浸綠豆都未試過,你話我嗰陣時讀書幾悶吖~

    回覆刪除