星期日, 3月 22, 2009

亞茂整餅之蛋香曲奇again

星期六下午,街也不去,在家埋首鑽研做曲奇,因為想從試驗中,找到最美味的配方。


在吉之島十元店買了些餅模後便動工。


今次的材料是:

牛油 200g
糖霜 95g
低筋麵粉 330g
粟粉 30g
蛋黃 3隻
泡打粉 3/4茶匙
盬 1/3茶匙



今次的製成品比上次的鬆化,但因為麵粉份量減少了,麵糰太濕,味道有少少過甜,牛油味亦太重,又要將材料份量調較過,看來,我的同事還要擔當白老鼠多一段時間了。

8 則留言:

  1. 又好大工程啊!
    我嚟做白老鼠囉~

    回覆刪除
  2. 妳d同事做完白老鼠,我地咪可以享受成果囉,hehehe~~~

    回覆刪除
  3. 好唔好味就未知,但係就靚仔左~~~~

    回覆刪除
  4. 幾時學埋沖咖啡, 可以開間cafe招呼朋友喇!

    回覆刪除
  5. ben,
    謝謝!

    意粉,
    我個頭就出煙出火。

    Ah Ming,
    焗餅無乜煙架~

    大頭仔& Maymay,
    試驗成功先call你地啦~

    Ellen,
    點靚都唔係你杯茶~

    小彭,
    我都想學,有無好介紹呢?

    回覆刪除